Captain Hook
Forumguru
Ik raak steeds meer onder de indruk van de Kluger Kuga PHEV.
Zeker de motorcombinatie met de e-CVT werkt uitstekend in de bergen!
Vooral die 'L' stand van de automaat, waarbij er veel sterker wordt afgeremd is een uitkomst.
Vandaag reden we een ongeasfalteerde weg, amper een paar meter breed, vol met gaten, kuilen en keien.
's-Ochtends omhoog en 's-middags weer terug. Ik hoefde nauwelijks zelf te remmen; ideaal.
Vanaf 960m naar 1620m. 9km lange 'Schotterstrasse' zoals ze dat hier noemen.
Volgens Google reden we de eerste paar kilometer op een 'onbekende weg'. Om daarna alle verbinding te verliezen.
Dat hele dal geen GSM signaal. Zelfs op 2200m (waar ik uiteindelijk naar toe geklommen ben) geen bereik.
Pas toen we 's-middags terugreden en bijna weer beneden waren, weer ontvangst.
Nadeel van dit soort weggetjes:
het wordt een beetje stoffig aan de achterkant.
Zeker de motorcombinatie met de e-CVT werkt uitstekend in de bergen!
Vooral die 'L' stand van de automaat, waarbij er veel sterker wordt afgeremd is een uitkomst.
Vandaag reden we een ongeasfalteerde weg, amper een paar meter breed, vol met gaten, kuilen en keien.
's-Ochtends omhoog en 's-middags weer terug. Ik hoefde nauwelijks zelf te remmen; ideaal.
Vanaf 960m naar 1620m. 9km lange 'Schotterstrasse' zoals ze dat hier noemen.
Volgens Google reden we de eerste paar kilometer op een 'onbekende weg'. Om daarna alle verbinding te verliezen.
Dat hele dal geen GSM signaal. Zelfs op 2200m (waar ik uiteindelijk naar toe geklommen ben) geen bereik.
Pas toen we 's-middags terugreden en bijna weer beneden waren, weer ontvangst.
Nadeel van dit soort weggetjes:

het wordt een beetje stoffig aan de achterkant.

Laatst bewerkt: