E
Ex-lid 2926
Een alarminstallatie schrikt dit tuig dus niet meer af. Een gat in het plaatwerk knippen. Het moet niet gekker worden. En dan een grote lelijke afdekkap moeten monteren om je dure navi-receiver (van slecht ontwerp) te beveiligen.
VAG moet toch zo langzamerhand eens door krijgen dat ze buik- en hoofdpijn rommel monteren. Want die klachten krijg je als ten eerste bang moet zijn dat ze je auto openbreken en vervolgens als je 's morgens je vernielde auto ziet met een gat in het dashboard.
Ik heb gelukkig gewoon een "stream". En voor die enkele keer dat ik een navigatiesysteem nodig heb werkt mijn losse VDO Dayton prima en is ook de smartphone met GPS een prima en voordelig alternatief.
Het biedt in ieder geval weer kansen voor de aftermarket fabrikanten om weer dubbel-din apparaten te leveren met diefstalbeveiliging.
Dus bij aankoop van de auto alle RNS/Columbus etc troep afwijzen ten gunste van wel goede apparatuur.
Want laten we eerlijk zijn. Twintig jaar geleden kocht je al je radio-cassetterecorder voor de auto MET afneembaar front. En dan nu een peperdure navi-receiver zonder enige beveiliging?
VAG moet toch zo langzamerhand eens door krijgen dat ze buik- en hoofdpijn rommel monteren. Want die klachten krijg je als ten eerste bang moet zijn dat ze je auto openbreken en vervolgens als je 's morgens je vernielde auto ziet met een gat in het dashboard.
Ik heb gelukkig gewoon een "stream". En voor die enkele keer dat ik een navigatiesysteem nodig heb werkt mijn losse VDO Dayton prima en is ook de smartphone met GPS een prima en voordelig alternatief.
Het biedt in ieder geval weer kansen voor de aftermarket fabrikanten om weer dubbel-din apparaten te leveren met diefstalbeveiliging.
Dus bij aankoop van de auto alle RNS/Columbus etc troep afwijzen ten gunste van wel goede apparatuur.
Want laten we eerlijk zijn. Twintig jaar geleden kocht je al je radio-cassetterecorder voor de auto MET afneembaar front. En dan nu een peperdure navi-receiver zonder enige beveiliging?