corsaar
Senior Member
Snap niet dat pon niet een lipje leverd
Pon leverd helemaal niets extra zeker geen blikopener maar ook geen beveiliging.
Snap niet dat pon niet een lipje leverd
Er bestaat heus wel een oplossing die hufterproef is.
Niet in te breken,
Neem een tank.
't Is wel leuk die opsomming wie er allemaal schuldig aan zijn. maar dat slaat natuurlijk nergens op.
=============
@FredV: Ik deel deze laatste opmerking van je natuurlijk niet. Dat men de handjes gewoon thuis moet houden is natuurlijk helemaal correct. Dat snapt iedereen, behalve in dit geval de doelgroep.
Inbrekers zullen er altijd blijven. Aangezien ze niet allemaal achter de tralies zitten en we ook nog niet weten wie deze oneerbare bezigheid in de toekomst gaat uitoefenen, zullen we zelf wat aan preventie moeten doen.
Dus een buitenlamp met bewegingsmelder, dievenklauwen, beveiligde raamhendels, goede sloten, auto op slot zetten, je mooie LM velgen met speciale wielbouten beveiligen etc. Dan mag je vind ik op zijn minst verwachten dat de fabrikant waarvan jij voor heel veel geld (voor velen een netto jaarsalaris !!) een auto koopt ook iets aan preventie doet.
Als dan blijkt dat vooral VAG auto's worden uitgezocht voor navi/audio diefstallen dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat gedurende de productie bij b.v. een facelift of nieuw modeljaar aanpassingen worden uitgevoerd door deze fabrikant. Diefstalveiliger apparatuur lijkt mij belangrijker dan andere koplampen of een grilletje.
Geen ander merk, maar de inbrekers gaan hun methode aanpassen/verbeteren.want als straks de VAG-auto's beveiligd zijn, gaan die lui over naar een ander merk, en zo is de cirkle weer rond
Dat kan niet kloppen: volgens LenK:En heel vaak zijn de Opel bezitters het slachtoffer.
In Oost Europa is het lonend om van onze totall lossjes weer min of meer strakke bolides te maken. Dan kan je bijna met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid stellen dat die gestolen plofzakjes richting het oosten gaan.