Wel bij de feiten blijven! Ik ben niet voor of tegen Pon.Ben al weer bijna van plan om te gaan zeggen dat PON ondeugelijke producten aan het leveren is.
Wel bij de feiten blijven! Ik ben niet voor of tegen Pon.
Maar Pon levert niet die navi-systemen; dat doet in dit geval de Skoda fabriek (in casu VAG groep). En het zijn zeer deugdelijke producten; want ze doen prima hun werk en blijkbaar willen velen het graag hebben.
Juist omdat het zo'n deugdelijk product is, wordt 'ie vaak gestolen! En hoe komt dat? Juist ja, omdat velen niet bereid zijn de volle mep te betalen voor een deugdelijk product...
En als je ff verder googled... bijvoorbeeld naar 'polen schlüssel' dan zie je dit:
Triest, in en in triest!
Dat is het alom bekende verhaal; moeten we censuur toepassen op het internet? Tuurlijk zullen deze spullen voor criminele activiteiten gebruikt worden. Maar ook b.v. de ADAC heeft deze tools bij zich. En als een slotenmaker je slot kan openen (huis/auto/hangslot/etc) zonder beschadigingen ben je maar wat blij dat hij de juiste tools heeft.Waarom wordt deze site niet geblokt ? Het is en blijft een crimineel advertentie.
Een normaal mens zou nooit zo'n site nodig hebben.
Tuurlijk zullen deze spullen voor criminele activiteiten gebruikt worden. Maar ook b.v. de ADAC heeft deze tools bij zich. En als een slotenmaker je slot kan openen (huis/auto/hangslot/etc) zonder beschadigingen ben je maar wat blij dat hij de juiste tools heeft.
Grin, leuke criminelen, ja sorry, ik heb ingebroken, maar is niet mijn schuld... hij en niet ikke...lolHet is ook niet de schuld van de criminelen
Maar dat is natuurlijk niet de schuld van Pon, noch de VAG groep.
De schuldigen zijn de criminelen die de boel openbreken en jatten!
Door rood licht mag ook niet, dan zeg je toch ook niet ja maar er rijden auto's dan moeten ze maar zorgen dat die niet door rood kunnen rijden???
Onzin
Een ander moet gewoon van andermans spullen afblijven. Daar zit het probleem. En als iedereen dat doet, is er niets aan de hand.