Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat is het dus exact. Vanavond nog de dealer gemaild en gevraagd of hij wat kan doen. Ik moet toch ook langs om de app met de auto te verbinden want ik krijg t niet werkend
Heb ooit wat jaren terug een CC hendel laten inbouwen incl inleren bij VAG Techniek , en die heren waren met 3 kwartier klaar incl caddy naar binnen en buiten rijden en testen....
Dus die 1,5 uur is wat ruim genomen mijn inziens....
Alleen jammer dat ik volgende week 3 weken op vakantie ga zonder cruisecontrol. Vindt t wel bizar na 24 km gewoon in de rit van de garage naar huis toe.. ik denk niet dat skoda een hendel op voorraad heeft..
Zat vandeweek te wachten op de beurt van mn Rapid. Toen was er iemand anders die ook een nieuwe CC hendel nodig had. Volgens de dealer nergens op voorraad in NL. Model heb ik niet mee gekregen, maar breder probleem blijkbaar.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.