Kraakt écht het stuur zelf, of is er een krakend geluid bij een rechterbocht aanwezig?
gewoon in het decolete opbergen van je vrouw.
Ideaal voor de sleutels en je hebt ook nooit meer koude sleutels...
Creatief denken noemt men dit....
In het begin riep ik heel hard dat mijn hoesje het signaal tegenhield... de afgelopen 4 weken heeft de klep 3 x opgestaan thuis op de oprit. Probleem is dat èn de iPhone 8 en het sleutelbeursje met de sleutels van beide auto’s in 1 en dezelfde broekzak zitten. Te krap dus. Dus nu zitten de autosleutels in m’n jaszak maar bij mooi weer zal ik toch een alternatief moeten bedenken...
@p. Deelen. Bij mij stond de achterklep heel de nacht open. Daarna is dit nog 2x gebeurd. Nu leg ik mijn sleutels weg als ik thuis ben, steek ze niet meer in mijn broekzak. Heb met de dealer gebeld, maar is niets aan te doen. De knop op je sleutel voor de achterklep kan je niet zomaar onklaar maken, of indruktijd verlengen. Ik snap eigenlijk niet eens dat die knop er op zit..... totaal overbodig. Het probleem komt overigens ook veel voor bij Audi.
Dilemma: Ik gebruik hem niet vaak maar soms is hij wel verrekte makkelijk als je aan komt lopen of als de kids iets uit de kofferbak moeten halen.Ik zou de optie om de achterklep te kunnen bedienen met m'n sleutel niet willen missen
Lastig, ik twijfel. Waarschijnlijk moet eerst de kofferbak een keer vol regenen...Als met een vcds aanpassing de knop voor de achterklep op de sleutel uitgeschakeld kan worden, dan houd ik me aanbevolen!
Als met een vcds aanpassing de knop voor de achterklep op de sleutel uitgeschakeld kan worden, dan houd ik me aanbevolen!
Hebben hier meer forumleden last van? En is er een oplossing?
Beste Corné,Nee geen last van, heb ‘hem’ nu een aantal keren gebruikt, maar geen problemen ondervonden.
De jouwe ook af fabriek net als die van mij?
Ik heb ook de af fabriek electrische haak en heb deze van de week sinds lange tijd weer eens gebruikt.Nee geen last van, heb ‘hem’ nu een aantal keren gebruikt, maar geen problemen ondervonden.
De jouwe ook af fabriek net als die van mij?