Ok, dan heb je de radio van voor week 22. Dan is er dus geen verschil in type radio waar het probleem zich op voor doet. Hij staan nu bij de gagare omdat ik een probleem heb met de achterbank op de 2de zitrij, schuift heel moeilijk naar voren. Vond al een stukje plastic en kogeltje bij het schoonmaken van de auto.
Voorafgaand aan week 22 zijn de auto's uitgeleverd met de fysieke knoppen en vanaf week 22 zonder. Ik wilde even weten of het mogelijk daar in zit. Vorige week ook met dit probleem naar de garage geweest. Ze hebben niets gevonden. Afgelopen week is het 1x voorgekomen. Het gebeurde in een parkeergarage waar DAB helemaal geen bereik had. Mogelijk heeft het daarmee te maken.@ensander_vos
Die radio heb ik ook ( glazen columbus zonder fysieke knoppen)
Is er een verschil gekomen ná week 22?
Ik heb 2 maanden moeten wachten op een vervangende phonebox...Voorafgaand aan week 22 zijn de auto's uitgeleverd met de fysieke knoppen en vanaf week 22 zonder. Ik wilde even weten of het mogelijk daar in zit. Vorige week ook met dit probleem naar de garage geweest. Ze hebben niets gevonden. Afgelopen week is het 1x voorgekomen. Het gebeurde in een parkeergarage waar DAB helemaal geen bereik had. Mogelijk heeft het daarmee te maken.
Bij de garage hebben ze geconstateerd dat de bank op de 2de zitrij niet goed was, er was wat afgebroken. Er is een nieuw onderstel voor de bank besteld. Echter konden ze niet aangeven wanneer deze binnen kwam. Gezien met alle leveringsproblemen van de kodiaq kan het zo zijn dat het voor onderdelen zoals deze ook nog wel even kan duren.
Dan ga ik daar ook maar van uitIk heb 2 maanden moeten wachten op een vervangende phonebox...
Ik heb 2 maanden moeten wachten op een vervangende phonebox...
Tja jij bekijkt het tenminste van de positieve kant......Je bedoelt: "ik heb mijn Kodiaq al 2 maanden"
@ensander_vos,
Bedoel je dan een Columbus met fysieke knoppen?
Ik kan me namelijk niet herinneren dit te hebben gezien in de configurator, ik ben er vrij zeker van dat hier al een Columbus (en volgens mij ook de amundsen) op afgebeeld was zonder fysieke knoppen.
Wel zie ik, als ik de auto nu opnieuw configureer, dat je 'm kan krijgen met een swing. Deze heeft dan wél fysieke knoppen..
ooh op die manier!
Ik dacht dat het om de zijtoetsen ging...
Die twee fysieke draaiknoppen heb ik wel....
Als ik nu de auto opnieuw configureer, zie ik nog wel steeds de afbeeldingen van de columbus mét draaiknoppen.