Waarbij opgemerkt mag worden dat de auto al 6 weken bij de dealer staat en de trekhaak achteraf opgebouwd is en de koeling aangepast. Kortom de storingen zijn dealer gerelateerd, ze hebben jouw feestje verziektVanmiddag mijn kodiaq opgehaald liep echter niet zoals verwacht. Wegklapbare trekhaak komt niet omlaag. Front assist staat in storing en met voet de klep openen of sluiten werkt ook niet. Na 2.5 uur maar vertrokken met auto morgen maar verder kijken hoe de dealer dit op gaat lossen...
Daar is geen oplossing voor @massis, dat is ingebouwde veiligheid
Stop lekker een simkaart in je auto joh, dat werkt super![]()
Je hebt een simkaart slot in je dashboardkastje zitten @massis. Gewoon een mb verdeler aanvragen bij je telefoonprovider en voor eenmalig enkele euro’s sta je gesteld en heb je WiFi in je Kodiaq![]()
De carstick heeft USB aansluiting dus kun je met een klein USB-verleng-kabeltje wellicht wat wegwerken.Zo toch even checken in de beer of ik een SIM kwijt kan. De dealer gaf in elk geval aan dat ik daarvoor zo'n carstick nodig had, die je dan ook nog eens nergens netjes kwijt kan terwijl hij insteekt, want dan gaat of de phonebox niet meer dicht, of het klepje aan de middelstoel vanachter.
Kom ook mijn eerste probleem melden: maxidot display staat op zwart. Kun je dat ding soms uitschakelen?
Nee die is niet uitschakelbaar. Serieus probleem: garantie werk