ensander_vos
Lid
Ook weer opgehelderd. Probleem blijft nog steeds dat de opgeslagen DAB zenders gewist worden bij, zoals het lijkt, geen bereik.
Nee inmiddels alweer ruim 4 maanden...Je bedoelt: "ik heb mijn Kodiaq al 2 maanden"
Zonder phonebox is best lastig als je veel belt in de auto, de phonebox schijnt het signaal te versterken en zonder phonebox merkte ik inderdaad dat ik veel haperende gesprekken had met mijn klanten.Tja jij bekijkt het tenminste van de positieve kant......
op zo'n phonebox kun je makkelijk 6 maanden wachten...
Nee inmiddels alweer ruim 4 maanden...
Zonder phonebox is best lastig als je veel belt in de auto, de phonebox schijnt het signaal te versterken en zonder phonebox merkte ik inderdaad dat ik veel haperende gesprekken had met mijn klanten.
Schijnt ook door de verwarmde voorruit te komen.
De Phonebox met draadloze oplaadmogelijkheid is een doorontwikkeling van de Phonebox die al leverbaar is voor de ŠKODA Superb. De kern van het systeem wordt gevormd door een geïntegreerde dakantenne, die met de smartphone is verbonden via een nabije veld-koppeling en geeft signalen door aan de antenne van de auto. De Phonebox zorgt voor een goede geluidskwaliteit, een veilige verbinding en een hoge mate van bedieningscomfort.Dus als ik in de wagen stap en mijn telefoon in mijn broekzak laat zitten kan ik niet bellen via handsfree? Da's behoorlijk triest. Vooral omdat je prima een verwarmde voorruit kan kopen ZONDER dat je een phonebox koopt...
Gelukkig zit de optie wel op die van mij. Vanavond meteen testen als ik hem opgehaald heb
Een deurbeschermer gebruikt van een demo denk ikBij ons was er ook een afgebroken, maar die was zo vervangen door de dealer...