Beste allemaal,
Inmiddels bijna 11000 km op de teller staan. Auto rijdt echt top ondanks dat er maar 125 PK in zit. Door Zwitserland gereden met koffer op het dag en vol beladen en geen problemen gehad. Je moet niet verwachten dat je met top snelheid door de bergen rijdt. Ik haal meer medeweggebruikers in dan dat ik wordt ingehaald.
Af en toe een keer een melding gehad dat Front Assist niet beschikbaar was, maar dat had eerder met viezigheid te maken volgens mij. En moet zeggen dat het Adaptive Light System perfect werkt.
En het Online verkeersinfo via SkodaConnect werkt super, ben al regelmatig langs de files geleid. Heb van mijn telefoon een hotspot gemaakt en die koppelt direct aan mijn Kodiaq als de BT wordt opgestart. Data kost dit nauwelijks, na een maar was ik nog geen 40 mb hieraan kwijt.
Virtual Pedel werkt op zich goed. Gewoon eenmaal je voet eronder door halen en niet heen en weer bewegen
Kessy hapert nog wel eens, maar gebruik dan gewoon de sleutel
Maar wat ik totaal niet vindt werken is de verkeersborden herkenning, ik dacht dat het misschien aan Nederland lag maar ook in Duitsland/Zwitserland en Italië werkt het niet top.
Even een paar voorbeelden.
N wegen waar je gewoon 80 mag worden als 50 aangegeven.
Einde vrachtwagen rijstrook op de A16 dan mag je opeens 130, terwijl het daar maar 100 is
Hoofdrijbaan Utrecht worden de borden van de parallelrijbaan gebruikt dus 80 ipv 100.
Aantal dorpjes in Duitsland daar vondt het systeem van dat je 100 mocht. Terwijl toch echt de maximale snelheid binnen de bebouwde kom maar 50 is.
Hebben hier meer gebruikers last van of het ligt aan mijn systeem. Hoor graag jullie ervaringen