Japanese Power
Donateur
Leuk hè die PON module, je bent nummer zoveel hier die allemaal rare problemen had en sinds de module werd uitgebouwd zijn de problemen opgelost. PON moest zicht rot schamen...
Volgens mij gewoon het wiellager van je caravan. Ik heb het nu al twee keer gehad bij mijn Fendt uit 2014. Beide kanten een x. Volgens mijn caravandealer is het al bijna regulier onderhoud vervangen van wiellagers van de caravan. Op moment dat er al 1 iets zweet vervangen ze ze tegenwoordig.
Ik denk dat jouw caravandealer iets te scheutig is met de hoeveelheid vet die hij bij het monteren van nieuwe lagers erin stopt...
Ik wissel nooit van voor naar achter: als de voorbanden aan vervanging toe zijn, gaan de (dan nog nauwelijks gesleten) achterbanden naar voren en er komen achter twee nieuwe. Zo doe ik het al sinds de vroege jaren '90 op advies van diverse gerenommeerde experts op het gebied van grip- en sliptrainingen waarmee ik toen beroepshalve te maken had.Gewisseld van voor naar achter op 20k (ik weet = vrij laat).
Volgens mij gewoon het wiellager van je caravan.