Ja....Niet nodig.
De vraag die bij mij opkomt is, of dat inferieure spuitwerk beperkt is gebleven tot de motorkap.Schadeherstellers hebben het onafhankelijk van elkaar over inferieur spuitwerk en niet over transportschade.
M'n beer is zojuist weer afgeleverd met een hagelwitte strakke motorkap.Afgelopen week mijn auto weer opgehaald na 1,5 week schadehersteller. De schades zijn netjes opgelost maar vanmiddag viel mijn oog ineens op de voorzijde van de motorkap. Op een groot aantal plaatsen laat de volledige laklaag op. Zal een indirect gevolg zijn van steenslagweg maar dit heb ik na 68 K in 2,5 jaar bij geen enkele nieuwe of oude auto meegemaakt. Morgen maar eens bellen met de dealer of dit ook een producteigenschap betreft...]
vanmorgen onderweg wilde de kaartweergave v d navigatie tussen de klokken (digitaal display) niet opstarten. Twee maal de colombus gereset (uit knop lang ingedrukt, is dat reset?). Geen effect. Na de eerste stop auto weer gestart en toen was de kaartweergave er weer. Wat is hiervan de oorzaak?
vanmorgen onderweg wilde de kaartweergave v d navigatie tussen de klokken (digitaal display) niet opstarten. Twee maal de colombus gereset (uit knop lang ingedrukt, is dat reset?). Geen effect. Na de eerste stop auto weer gestart en toen was de kaartweergave er weer. Wat is hiervan de oorzaak?