krikke5150
Senior Member
Word ik van het forum gegooid als ik zeg dat ik het digitaal dashboard helemaal niks vind?
Ja. En ik heb je bericht gerapporteerd.Word ik van het forum gegooid als ik zeg dat ik het digitaal dashboard helemaal niks vind?
Ja. En ik heb je bericht gerapporteerd.
Geintje natuurlijk. Wees blij dat niet iedereen hetzelfde denkt.
Troost u, ik vind het ook 'n hoog gadgetgehalte hebben, dat op zich weinig meer bijbrengt dan degelijke klassieke tellers. Het digitale schermpje tussen de klassieke tellers is meer dan voldoende voor mij.Word ik van het forum gegooid als ik zeg dat ik het digitaal dashboard helemaal niks vind?
Het voordeel is wel dat je alles kan instellen zoals jij het graag zou hebben.Troost u, ik vind het ook 'n hoog gadgetgehalte hebben, dat op zich weinig meer bijbrengt dan degelijke klassieke tellers. Het digitale schermpje tussen de klassieke tellers is meer dan voldoende voor mij.
Bwa in bepaalde situaties is het handiger dat je een andere samenstelling neemt, vb bij navigeren.Waarom zou je er nog mee moeten spelen nadat je uit de eindeloze instelmogelijkheden eenmaal je persoonlijke ideale mix hebt gevonden?
Alleen omdat het kán?
Leuk voor de gadgetfreak. Maar dat is niet iedereen...
Een RS die een virtual cockpit heeft. Zie het probleem nietZullen we on topic blijven. Voor virtual cockpit hebben we ander topic. Dit gaat over de RS