Japanese Power
Donateur
En dan deed ik nog niet eens mee ....................hoe je van een trekhaak toch op een navigatiesysteem kan uitkomen hè
@VanBokhoven bedankt voor je informatie @Rallye bedank voor de link, ik heb allemaal eens goed doorgelezen, jammer dat ik deze informatie gemist heb (kijk niet elke dag op het forum). 3 cases;@harry Ik heb destijds in het andere (bestel) topic uitvoerig mijn ervaringen beschreven. Ik ben tegen hetzelfde probleem aangelopen inclusief een schatting van 3500 euro voor de installatie. Dit heb ik uiteindelijk flink geëscaleerd binnen Pon, want mijn dealer ging hier verder niets aan doen. Met Pon ben ik er uit gekomen dat zij de extra kosten voor zich zullen nemen. @Badderbeest Ik heb jouw argumenten ook bij Pon neergelegd als misleidend. Want bestellen via de webshop was via het reguliere klantenservice kanaal van Pon nog steeds een kwestie van dat de kosten er nog bij zouden komen. Pon is zeker van het probleem op de hoogte, gelukkig voor mij is het financiële verhaal opgelost. Ik zou Harry willen adviseren hetzelfde pad te bewandelen via Pon (after service manager).
Die vraag heb ik ook aan ze (niet Skoda garage) gesteld; daarvoor gaan ze even naar de Skoda garage.Ik vraag me wel af hoe een "niet Skoda garage" dat doet met coderen/programmeren van de trekhaak, aangezien dat bij de dealer online gebeurt. Parameterers en coderingen worden dan online gecodeerd
Weet je ook vanaf welke productieweek de kodiaqs met de juiste koeldelen standaard worden geproduceerd?nieuws vanuit mijn dealer vanmorgen:
Omtrent de trekhaak incl. aangepaste koeling zijn inderdaad verontrustende berichten te wereld gekomen. Deze berichten zijn juist, maar worden in jouw geval vooraf getackeld.
Jouw trekhaak is gemonteerd voor €5900,- en de koelsystemen zijn aangepast. Er wordt een wegzwenkbare trekhaak gemonteerd (enige leverbare trekhaak momenteel) en deze kost ruim €1900,-. De rest van de kosten worden niet berekend. Duur grapje dus!
Inmiddels worden alle Kodiaqs standaard geleverd met een trekhaakvoorbereiding.
Mijn Kodiaq is na week 35 ingepland en af fabriek wordt nu zonder meerkosten voor NL de voorbereiding ingebouwd voor de mensen die wel de wegklapbare trekhaak hebben besteld maar geen voorbereiding hebben aangeklikt.
Weet je ook vanaf welke productieweek de kodiaqs met de juiste koeldelen standaard worden geproduceerd?
Als je af-fabriek een wegklapbare trekhaak hebt besteld dan hoef je je geen zorgen te maken. Je hebt dan automatisch de juiste koeling, trekhaakvoorbereiding zit in het pakket.Ik vraag me af hoe het zit met personen die het parkeerpakket pro hebben besteld waarin ook de wegklapbare trekhaak zit, of wij nu wel de juiste koeling hebben gekregen? Ik lees dat niet nergens duidelijk terug. Ik heb niet de trekhaakvoorbereiding aangevinkt namelijk.