Klopt. En regelmatig overleven ze het niet... wil jij ruilen?In de medische wereld krijgen proefkonijnen altijd een vergoeding
Ik zie ze nog steeds bij de optie's staan.Ik heb net nog even gekeken en de trekhaak als accessoire is niet meer te kiezen op skoda.nl wie weet willen ze het überhaupt niet meer?
Hé zeg... de lijst neemt toch geen beslissingen? Of gaat de automatisering nu al zover dat de auto's zichzelf autonoom verkopen?Maar de optielijst had de prijs al zo de hoogte in gedreven...
Af fabriek (trekhaak wegklapbaar: €850,-)Heb jij de trekhaak af fabriek of middels achteraf montage @Thomass ?
Goed om te weten en een mooie afwerking dus!13-polig jaeger zit geintegreerd in de trekhaak. Dus geen losse doos meer
Are you sure, ten tijde van mijn offerte 1495 eurootjes (zie bijlage) bij achteraf montage in de BTW. En de trekhaakvoorbereiding was af fabriek al bij mij. Overigens is de trekhaak bij mij ook gewoon 13-polig.wegklapbaar achteraf kost 854 euro zonder trekhaakvoorbereiding en 800 euro met trekhaakvoorbereiding[/USER]