Status
Niet open voor verdere reacties.

eeneen

Lid
Al een hele tijd niet meer op het forum geweest en nu tijdens het orienteren voor de Kodiaq toch maar weer eens inloggen en wat zien we dan..... Een nieuwe full Options Kodiaq van Corné in een uitvoering waar de offertes nu ook bij mij thuis liggen..... Levertijd is nu alleen opgelopen tot augustus 2018 en misschien nog langer, dus dat wordt ook lang wachten.

Super auto weer @Corné de Kluijver , Ga zelf denk ik weer voor de MagneticBrown. Superb blijft overigens hier wel gewoon voor de deur staan :tongue:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Thokozanoah

Forumguru
Staat de Kodiaq goed die donkere ramen.......!!

Beetje off-topic, maar.......
Waar ik alleen niet aan kan wennen bij de Kodiaq, nu ik er enkele in real life heb mogen aanschouwen, zijn de enorme wielkasten. Zal te maken hebben dat ze niet rond lopen..........
 

CDK

Forumguru
Er zijn meer mensen die het “SUV” vinden @Thokozanoah, persoonlijk vind ik juist wel weer wat hebben. De oude Tiguan had het volgens mij ook bedenk ik me nu :pieker:
Het is net ff anders als de rest van deze generatie. I like it!
 

CDK

Forumguru
Hier weer even een update.

Vandaag heb ik een deal gesloten met Jelmer van JM tuning in Dirkshorn voor het gedeeltelijk vervangen van het OEM uitlaatsysteem voor een inox versie in 3” diameter.

Het betreft hier een downpipe, Euro 6 racekatalysator , tussenpijp met dubbele bypass met links en rechts een kleppensysteem om de bestaande dwars geplaatste OEM einddemper heen, deze blijft dus behouden en vervolgens aangesloten op 2 dubbele (carbon) eindstukken waarvoor de bumper aangepast zal moeten worden.

De afspraak kan pas definitief ingepland worden als Jelmer de Euro 6 katalysator binnen heeft, deze had hij nog niet in zijn assortiment opgenomen. Op mijn verzoek heeft hij zijn leverancier gevraagd om deze te produceren. De reden hiervan is dat de ECU van mijn auto helaas nog niet te flashen is en ik mij dus geen emissiestoring kan veroorloven omdat ik deze niet weg kan laten schrijven. Daarbij is de auto nu eenmaal toegelaten volgens de Euro 6 normering en dat wilde ik ook graag zo houden.

Waarschijnlijk zal het ergens in oktober gaan gebeuren.....

Keep you posted! ;)
 

bartvw

Forumguru
Jelmer heeft al aardig wat mooie projecten op facebook staan denk dat je daar een top uitlaat vandaan gaat krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Schippersss

Forumguru
Zelf hier ook een complete costum uitlaat systeem van Jelmer. Functioneerd na 4 jaar nog perfect! Heb enkel het eerste stuk 3' van turbo tot na kat. De rest 2,5'.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

thekawa

Forumguru
Vandaag m’n auto opgehaald bij LRS Voorruit herstel in H.I.Ambacht, Leroy heeft weer flink z’n best gedaan al zeg ik het zelf.

In het echt ziet het er beter uit als op de foto’s ( is altijd als ik de foto’s maak :deuk: )

Knap gedaan weer van lrs. Mooi oplopend?! Wat zijn de folie waarden?
 

thekawa

Forumguru
Achter niet gemeten, maar < 44% lichtdoorlatend ;) ik zal als ik het niet vergeet het type folie nog aan je doorgeven.
Niet legaal dus aan de voorkant net als bij mij, wel t mooiste :) ik ben nog nooit aangehouden. Dan heb je denk ik voor a stijl 50, b stijl 30, c stijl 20 en klep 5 (%doorlaatbaarheid. Voor wordt dan lager omdat er standaard al lichte coating in de ramen zit)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan