Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
Knap gedaan weer van lrs. Mooi oplopend?! Wat zijn de folie waarden?

Auto was af fabriek voorzien van sunset groen getint glas, daaroverheen grijze tintfolie.

Voorruit: niet gedaan, niet mooi icm voorruitverwarming.
Voorportieren: 50% lichtdoorlatend. (effectief 44% gemeten)
Achterportieren: 35% lichtdoorlatend.
Achterste zijruiten: 35% lichtdoorlatend.
Achterruit: 20% lichtdoorlatend.
 

thekawa

Forumguru
Netjes hor. Net als mijn Leon v6. Heb je nou de kop en mistlampen ook gedaan? Erg netjes. Niet het witte achterlicht nog folien?
 

oco1979

Forumguru
Wil deze euro 6 behouden ???? Na ombouw van je motor zal euro 6 ver te zoeken zijn. :pieker:
Eerder eco-power van maken dan.
 

CDK

Forumguru
Ik doe mijn best é @oco1979 ;) vandaar een Euro 6 katalysator, dat is al wat ik er aan kan doen. Zoals gezegd speelt het voorkomen van te hoge emissie ook vanuit praktisch oogpunt een grote rol. Eventuele storingen kunnen nog niet gefixt worden vanwege de nog niet te flashen ECU.
 

oco1979

Forumguru
Ik doe mijn best é @oco1979 ;) vandaar een Euro 6 katalysator, dat is al wat ik er aan kan doen. Zoals gezegd speelt het voorkomen van te hoge emissie ook vanuit praktisch oogpunt een grote rol. Eventuele storingen kunnen nog niet gefixt worden vanwege de nog niet te flashen ECU.

Voor de ombouw van andere uitlaat is dat wel aan te raden.
Ben wel benieuwd of je toch geen foutmeldingen ga krijgen(hopelijk niet).
Kweet niet hoeveel sensoren er in de uitlaat zit van deze, maar tegenwoordig is dat zéér veel.
Niet alleen verschillende lambda-sensoren maar ook uitlaattemperatuursensoren(waar vermogen deels mee geregeld is).
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Ach, het risico is klein, denk ik.

Inderdaad @MarcoO2, zulke dingen zijn vaak een optelsom van meerdere factoren. Als je veel te hard en als een aso door het verkeer gaat, dan vestig je de aandacht in negatieve zin op je en dan komt een dergelijk iets er al snel bovenop.
 

vleier

Forumguru
Inderdaad @MarcoO2, zulke dingen zijn vaak een optelsom van meerdere factoren. Als je veel te hard en als een aso door het verkeer gaat, dan vestig je de aandacht in negatieve zin op je en dan komt een dergelijk iets er al snel bovenop.

Licht er aan wat je leuk vind. Als je de buurt aso wil worden dan is hard rijden wel de beste manier. Samen met te harde muziek.
 

CDK

Forumguru
Komt het door een groot tekort aan pk's of toch door iets anders

Het is nu echt ‘ik wil wel maar ik kan niet’ ben aan het eind van m’n inrij km’s en heb’m vandaag bij warme motor even naar de toerenbegrenzer gejaagd, maar er gebeurt echt helemaal niets. 180pk geeft je geen duwtje in de rug zeg maar ;)
 

vleier

Forumguru
Het is nu echt ‘ik wil wel maar ik kan niet’ ben aan het eind van m’n inrij km’s en heb’m vandaag bij warme motor even naar de toerenbegrenzer gejaagd, maar er gebeurt echt helemaal niets. 180pk geeft je geen duwtje in de rug zeg maar ;)
Ik zou graag willen zeggen dat ik hey gevoel ken. Helaas is dit mijn krachtigste auto tot nu toe. Wel eens gereden in iets sterkers maar nooit echt volluit.

Is er al iets bekend over wanneer de ecu te flashen is??
 

EdK

Forumguru
Nog niets helaas.
En als je nu je Kodiaq weer verkoopt, 100% zeker dat je hem met winst verkoopt met de lange levertijden.
En je SupertjeB V6 weer terugkoopt alle bende er weer onderschroeft en lekker door blijft karren tot die ecu eindelijk eens geflasht kan worden....

Is dat uiteindelijk geen betere optie dan dat wij telkens moeten horen als je ee nritje hebt gemaakt met die kodiaq dat hij zooooooo traaggggggggg is.... :deuk:
Kun je de nieuwe Kodiaq ook meteen zonder ruitverarming bestellen zodat blinderen dan wel mooi is !!

Of ik je Kodiaq wil overnemen ??? neuhhhh joh veel te weinig power voor een Kodiaq...:deuk::deuk:

Ondanks de tekst zit er een serieuze ondertoon in...:lezen:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan