Status
Niet open voor verdere reacties.

Bakkertje

Forumguru
Naar het spruitstuk toe is er al ruimte voor 2 pijpen ;) volgens mij moet dat helemaal goed gaan komen onder die Kodiaq
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
Je vrouw trekt je dan zeker met veel plezier met een karretje er onder door zeker als jij de washandschoen om de hand hebt ?? :deuk:

Waarom zie ik het weer zo voor me ????
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Ik heb vandaag nog een update voor de trouwe volgers :)

De Xpel folie die op de Kodiaq komt gaat niet glanzend maar mat zijn :nailbiting: kostbaar gokje, maar denk dat ik het wel ga waarderen :) Als ik hem er niet mee kan inruilen over 5 jaar dan heeft @ertromp me beloofd om het er af te komen peuteren voor me :deuk: Hij heeft me met zijn belofte over de streep geholpen :)

Over 5 weken zit er dus én een ander uitlaatsysteem onder de auto én een matte-transparante-zelfhelende folie...... Spannende tijden...... :sterretjes:
 

H@RM

Senior Member
Zou je anders niet eerst de motorkap laten plakken en een paar dagen tegen aan kijken. Scheelt aanzienlijk in de kosten als je het niets vind.

Verder keep up the good work :thumbsup:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Zou je anders niet eerst de motorkap laten plakken en een paar dagen tegen aan kijken. Scheelt aanzienlijk in de kosten als je het niets vind.

Verder keep up the good work :thumbsup:

Thanks @H@RM! :thumbsup:
Ik heb de folie (deels) op een Audi gezien met (vrijwel) de zelfde kleur metallic lak op de SDD van Carclean en dat was echt vet! Het mooie is dat je de metallic flakes door de transparante folie heen ziet, is echt niet te vergelijken met een matte kleur wrap.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan