Status
Niet open voor verdere reacties.

MarcoO2

Forumguru
Thanks @H@RM! :thumbsup:
Ik heb de folie (deels) op een Audi gezien met (vrijwel) de zelfde kleur metallic lak op de SDD van Carclean en dat was echt vet! Het mooie is dat je de metallic flakes door de transparante folie heen ziet, is echt niet te vergelijken met een matte kleur wrap.
Ik ben heel benieuwd naar dat effect, klinkt heel goed!
 

H@RM

Senior Member
Dit ziet er inderdaad een stuk chiquer uit dan een matte kleur wrap. Maar toch blijft het anders of je even tegen een bumper aan kijkt of dat je 5 jaar lang tegen een compleet mat geplakte auto aan kijkt
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Baphi

Forumguru
Ik kan me er wel in vinden, @Corné de Kluijver, niet dat je iets met mijn smaak hoeft te doen :D
Maakt de beer toch wat meer onderscheidend van de rest!!
(en jij wil niet opvallen om een raamfoliehater tegen te komen ;))
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

B.Stuurder

Forumguru
Die folie breng je normaal gesproken toch niet op de hele auto aan? Meer op de delen waar steenslag voor de hand ligt? Overigens heeft Mercedes op de AMG E63 S nu ook de mogelijkheid tot matte grijze metallic lak. Erg mooi. Lijkt best veel op de bumper van de Audi op jouw foto @Corné de Kluijver
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Die folie breng je normaal gesproken toch niet op de hele auto aan?[/USER]

Klopt, maar aangezien ik voor een matte variant ga lijkt het me er knap lullig uit zien als alleen aan de voorkant mat is ;) De reden waarom ik bij de glansversie ook voor volledig zou gaan is de zelfhelende eigenschap. Zelfs van wassen krijg je al krasjes, check je auto maar eens met een felle lamp of in de stralende zon (dat zal vandaag niet meevallen...)
 

B.Stuurder

Forumguru
Klopt, maar aangezien ik voor een matte variant ga lijkt het me er knap lullig uit zien als alleen aan de voorkant mat is
Dat kan meevallen, ik ken wel voorbeelden waarbij een deel van een auto zelfs chroom is gewrapt en het andere deel mat. Hangt er vanaf hoe je het doet, qua patroon. Ook meerdere kleuren hoeft niet gek te zijn, Peugeot levert de 3008 dacht ik, zelfs af fabriek in twee kleuren.
Die zelfhelende eigenschappen zijn wel interessant, vooral als het je eigen auto is. Alhoewel ik wel zuinig ben op mijn haai, lig ik niet wakker van wat swirls. Bovendien heb ik al gezien dat de laklaag om te huilen is, de stukjes lak vliegen om je oren van steenslag.
 

Schippersss

Forumguru
Hoort normale slijtage eigenlijk niet gewoon bij het leven? :pieker:
Voor mij geldt in elk geval dat ik me daar niet druk over wil maken - al is het maar om te voorkomen dat ik juist dáárvan zelf onnodig snel ga slijten... :pardon:
Er zelf een heel forum met mensen die daar zich wel druk over maken.
 

Bakkertje

Forumguru
@Canon-Eye ik denk dat je vooral meelij kunt hebben met de mensen eromheen die afgesnauwd worden als er al verkeerd gewezen wordt naar het gepoetste object. Laat staan die vogel die er zijn (of haar) behoefte op doet ..
 

CDK

Forumguru
Gisteren eindelijk definitief een afspraak kunnen maken voor het aanbrengen van de Xpel Stealth folie :thumbsdown: Ongelooflijk hoe arrogant en gedesinteresseerd mensen / bedrijven kunnen zijn. In eerste instantie zou JD Customs bij Diventa Bella (onderdeel van Carclean) in het pand de folie verzorgen, maar op die locatie was het qua planning even onmogelijk. Op hun eigen locatie wilden ze het sowieso niet. De Skoda(rijder) valt niet onder hun doelgroep en ze wilden geen zaken met me doen.... brrrrr wat een toko zeg! Vervolgens nog geprobeerd bij Absolute Motors in Ridderkerk, daar was een offerte opmaken voor een Skoda al te veel gevraagd :mad: Uiteindelijk gaat de auto 30 september naar Voorthuizen, daar gaat Jeroen, eigenaar van van der Top foliemontage mijn auto onder handen nemen. Hij heeft een week nodig en ik ga hem op 7 oktober weer ophalen. Aanstaande zaterdag 16 september eerst een weekje naar JM Tuning in Dirkshorn voor een rvs uitlaat op maat.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan