EdK
Forumguru
Tsja wie weet....., maar die doen dan pertinent geen P wagens....Misschien zitten er op het budget vag forum wel meer gegadigde.
Ja de arrogantie ten top !!!!
Tsja wie weet....., maar die doen dan pertinent geen P wagens....Misschien zitten er op het budget vag forum wel meer gegadigde.
Gisteren eindelijk definitief een afspraak kunnen maken voor het aanbrengen van de Xpel Stealth folie Ongelooflijk hoe arrogant en gedesinteresseerd mensen / bedrijven kunnen zijn. In eerste instantie zou JD Customs bij Diventa Bella (onderdeel van Carclean) maar brrrrr wat een toko zeg!......
Corné voor de duidelijkheid: je bedoelt dat Diventa Bella een onderdeel is van Carclean, JD-customs zat in het verleden wel kort bij de oude vestiging van Carclean, maar is toch een heel ander bedrijf en zit als ik het goed heb tegenwoordig in R'dam bij het Rivium?
Ja joh skoda.cz heeft er ladingen van liggen........alleen die levertijden .....december 2018 dat gaat corne echt niet overleven hoor....dan hebben zeker vast nog wel een op voorraad liggen ergens
Op m’n Superb zaten er ook 4 onder en die heb ik er toen onderuit laten halen en gewisseld voor 2 ovale, maar daar heb ik tot de dag van de verkoop spijt van gehad, enige troost was dat ik @achbrouwer er blij mee heb kunnen maken Kortom nu lekker toegegeven aan de aanwezige compensatie drang