Status
Niet open voor verdere reacties.

ertromp

Forumguru
Mooi dat je een bedrijf hebt gevonden die tenminste enthousiast met je auto omgaat. Ben benieuwd hoor
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

HarrieSkoda

Forumguru
Was de Kodiaq niet 'exclusief' genoeg voor ze, dat het teveel moeite was voor een offerte?

Maar je hebt een afspraak staan, dat is 't belangrijkste!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

vleier

Forumguru
Gisteren eindelijk definitief een afspraak kunnen maken voor het aanbrengen van de Xpel Stealth folie :thumbsdown: Ongelooflijk hoe arrogant en gedesinteresseerd mensen / bedrijven kunnen zijn. In eerste instantie zou JD Customs bij Diventa Bella (onderdeel van Carclean) maar brrrrr wat een toko zeg! Vervolgens nog geprobeerd bij Absolute Motors in Ridderkerk, daar was een offerte opmaken voor een Skoda al te veel gevraagd :mad: Uiteindelijk gaat de auto 30 september naar Voorthuizen, daar gaat Jeroen, eigenaar van van der Top foliemontage mijn auto onder handen nemen. Hij heeft een week nodig en ik ga hem op 7 oktober weer ophalen. Aanstaande zaterdag 16 september eerst een weekje naar JM Tuning in Dirkshorn voor een rvs uitlaat op maat.

Dat soort bedrijven zijn gewoon niet goed voor klanten. Als je geen merk (en dan nog moet het de beste wezen) dan ben je niet welkom of nog erger reageren ze niet eens op de mail of telefoon.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Japanese Power

Donateur
Wat een arrogantie. Had zo'n reactie bij JD Customs eigenlijk niet verwacht. Maar goed. De afspraak staat. Heb je eindelijk je Kodiaq en ben je hem weer 2 weken kwijt...
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Wat een arrogantie. Had zo'n reactie bij JD Customs eigenlijk niet verwacht. Maar goed. De afspraak staat. Heb je eindelijk je Kodiaq en ben je hem weer 2 weken kwijt...
Er waren er ook die een onzin offerte uitbrachten van meer dan €6000,- en als je dan telefonisch contact zoekt zeggen ze doodleuk wij doen liever niets met Skoda :fool: Het kost nog steeds een klein fortuin, maar heb nu wel iemand gevonden die zoals @ertromp aangeeft wél enthousiast is en die gewoon passie met z’n z’n vak heeft. Volgende week inderdaad even een weekje zonder Kodiaq en de eerste week van oktober nog eens, het doel heiligt de middelen zegt men toch? ;)
 

Japanese Power

Donateur
Absoluut, maar wat een bedragen man.
Als je dat als offerte neerlegt heb je of teveel werk of ben je behoorlijk arrogant.
Laten we het op het laatste houden...
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Bakkertje

Forumguru
wel jammer dat bedrijven er nog zo inzitten. Skoda is wat mij betreft allang geen B merk meer van VAG, maar goed uiteindelijk vind je gewoon een bedrijf dat je wel respecteerd en daarmee ook het werk krijgt.
Ik ben erg benieuwd naar de foto's!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

eriktv

Forumguru
Maar los daarvan, al wil ik zo'n laagje op een Suzuki Alto van 1998 laten zetten, handel is handel toch? Dat je misschien wat gunstiger prijzen rekent voor een Aston Martin, omdat je die foto's zo mooi op Facebook kunt zetten, kan ik prima inkomen.

Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen met Xpel, vooral naar de vergelijking met een goed gedetailde auto. Enerzijds heb je natuurlijk (als het goed is) een vermindering van steenslag en krasjes, maar anderszijds kun je verder weinig (niks?) meer doen om toch meer glans in je lak te krijgen of de vuilafstotendheid te verhogen.
 

CDK

Forumguru
Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen met Xpel, vooral naar de vergelijking met een goed gedetailde auto. Enerzijds heb je natuurlijk (als het goed is) een vermindering van steenslag en krasjes, maar anderszijds kun je verder weinig (niks?) meer doen om toch meer glans in je lak te krijgen of de vuilafstotendheid te verhogen.

Mijn ervaringen zal ik zeker delen :jaja: Na de matte folie gaat er een speciaal daarvoor bestemde coating van Geyon overheen :) Deze zal water en vuil afstotend zijn :jaja:

IMG_0172.JPG
 
Ik zou het als bedrijf juist reclame vinden om tussen de Aston Martin en de Lamborghini een Skoda te hebben staan. Die kreeg bij mij een prominent plekje op de bedrijfs facebook (de zoveelste exoot op Facebook is alleen maar meer van hetzelfde).

Maar ja, misschien moet ik ook nog wat trainen in hoogmoed en arrogantie voordat ik ooit zou kunnen beginnen in de wereld van exotische sportwagens :fool:
 

turboturbo

Forumguru
Vind ik ook! Stel je juist voor dat je Kia Picanto's en andere goedkoper segment wagentjes te doen krijgt, daar boor je toch juist een heel nieuw markt segment mee aan? Namelijk die van de 'gewone' jan modaal klant. Daarmee geef je dan een signaal af: het is niet alleen weggelegd voor exclusieve wagens!
 

CDK

Forumguru
Dit zijn gewoon arrogante K#@ ondernemers die er geen F#@$ van snappen!:jaja:
Met piepende bandjes naar hardwerkende ondernemers die het wel snappen!:D

Ik ben zelf een hard werkende kleine ondernemer (mag ik dat zo zeggen?) en de auto gaat nu door zo’n zelfde kleine ondernemer in de Xpel gezet worden. Normaal probeer ik altijd wat van de prijs af te ‘jodelen’, maar deze beste man betaal ik gewoon z’n vraagprijs. Gewoon omdat ik het hem gun en ik schoon genoeg had van die andere gladjakkers :)
 

EdK

Forumguru
Ik ben zelf een hard werkende kleine ondernemer (mag ik dat zo zeggen?)
Met je bijna 2 mtr ?? wat denk je nou ?
Je bent gewoon een hard werkende ZZP'er die gewoon bij een andere ZZP'er zijn folietje op zijn Kodiaq laat plaatsen.
En misschien moet je blij zijn dat die arrogante toko's je hebben afgewezen !
als er straks misschien wat aan de hand met de folie is dan ben je mbt herstellen ervan beter af bij deze toko waar je nu naar toe gaat dan dat je stennis had moet schoppen bij die arro tent.

Want eens arrogant altijd arrogant .......

En zelfde met de toko in west friesland waar je volgende week naar toe gaat, west friezen staan er om bekend dat ze hardwerkend en direct zijn.
Dus nee is nee en ja is ja.... maar doen verder in algemeen niet moeilijk met problemen naderhand als de fout bij hun ligt is mijn ervaring.
 

s-line

Forumguru
Nou hopen dat het resultaat ook bevredigend zal zijn. Ik heb er zat gezien die het er toch niet echt heel mooi opkrijgen. Ik heb zelf een keer meegelopen bij zo een cursus wrapping (om zelf te gaan doen voor de Beun)maar het is een helse klus om het er echt goed op te krijgen en vereist toch wel veel ervaring.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

LT83

Forumguru
Nou hopen dat het resultaat ook bevredigend zal zijn. Ik heb er zat gezien die het er toch niet echt heel mooi opkrijgen. Ik heb zelf een keer meegelopen bij zo een cursus wrapping (om zelf te gaan doen voor de Beun)maar het is een helse klus om het er echt goed op te krijgen en vereist toch wel veel ervaring.

Ik hoe beviel die cursus 206gti-tjes wrappen? Beetje belasting ontduiken op het stokbrood forum zeker :tongue:
 

s-line

Forumguru
Helemaal 206 gti-jes wrappen. Ik wilde graag voor mij zelf wat met wrappen gaan doen maar het is echt niet makkelijk. En op dat Stokbroodforum al helemaal geen gegadigde die dat willen doen. Misschien zitten er op het budget vag forum wel meer gegadigde. Of topic..:ot:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan