Gisteren eindelijk definitief een afspraak kunnen maken voor het aanbrengen van de Xpel Stealth folie Ongelooflijk hoe arrogant en gedesinteresseerd mensen / bedrijven kunnen zijn. In eerste instantie zou JD Customs bij Diventa Bella (onderdeel van Carclean) maar brrrrr wat een toko zeg! Vervolgens nog geprobeerd bij Absolute Motors in Ridderkerk, daar was een offerte opmaken voor een Skoda al te veel gevraagd Uiteindelijk gaat de auto 30 september naar Voorthuizen, daar gaat Jeroen, eigenaar van van der Top foliemontage mijn auto onder handen nemen. Hij heeft een week nodig en ik ga hem op 7 oktober weer ophalen. Aanstaande zaterdag 16 september eerst een weekje naar JM Tuning in Dirkshorn voor een rvs uitlaat op maat.
@HarrieSkoda, ja daar kwam het op neer ja, alleen exclusieve merken
Er waren er ook die een onzin offerte uitbrachten van meer dan €6000,- en als je dan telefonisch contact zoekt zeggen ze doodleuk wij doen liever niets met Skoda Het kost nog steeds een klein fortuin, maar heb nu wel iemand gevonden die zoals @ertromp aangeeft wél enthousiast is en die gewoon passie met z’n z’n vak heeft. Volgende week inderdaad even een weekje zonder Kodiaq en de eerste week van oktober nog eens, het doel heiligt de middelen zegt men toch?Wat een arrogantie. Had zo'n reactie bij JD Customs eigenlijk niet verwacht. Maar goed. De afspraak staat. Heb je eindelijk je Kodiaq en ben je hem weer 2 weken kwijt...
Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen met Xpel, vooral naar de vergelijking met een goed gedetailde auto. Enerzijds heb je natuurlijk (als het goed is) een vermindering van steenslag en krasjes, maar anderszijds kun je verder weinig (niks?) meer doen om toch meer glans in je lak te krijgen of de vuilafstotendheid te verhogen.
Dit zijn gewoon arrogante K#@ ondernemers die er geen F#@$ van snappen!
Met piepende bandjes naar hardwerkende ondernemers die het wel snappen!
Met je bijna 2 mtr ?? wat denk je nou ?Ik ben zelf een hard werkende kleine ondernemer (mag ik dat zo zeggen?)
Nou hopen dat het resultaat ook bevredigend zal zijn. Ik heb er zat gezien die het er toch niet echt heel mooi opkrijgen. Ik heb zelf een keer meegelopen bij zo een cursus wrapping (om zelf te gaan doen voor de Beun)maar het is een helse klus om het er echt goed op te krijgen en vereist toch wel veel ervaring.