Status
Niet open voor verdere reacties.

s-line

Forumguru
Het is nu echt ‘ik wil wel maar ik kan niet’ ben aan het eind van m’n inrij km’s en heb’m vandaag bij warme motor even naar de toerenbegrenzer gejaagd, maar er gebeurt echt helemaal niets. 180pk geeft je geen duwtje in de rug zeg maar ;)
Heb je er al min. 4/5k op zitten dan? En dat zonder folie?:nailbiting:

CDK

Forumguru
Heb je er al min. 4/5k op zitten dan? En dat zonder folie?:nailbiting:

Nee hoor 1500, ‘s morgens vroeg en ‘s avonds laat heb je geen verkeer voor je neus die de neus van m’n beertje pijnigen ;) Ideaal is het niet, dat ben ik met je eens, maar eerder was spijtig genoeg niet mogelijk :cry:

EdK

Forumguru
Wat een beperkingen heb je eigenlijk met je Kodiaq tot nu toe...
Als dat te lang gaat duren word je nog een echt burgerlijk manneke .... iekkkkkk

oco1979

Forumguru
Bijna idem gewicht,cw waarde is slechter bij kodiaq.
tzelfde effect wil hebben ga dat zekers 400PK plus moeten worden.

leon-cupra

Forumguru
En ook natuurlijk in wat je voordien gewoon bent. Vandaag ook ritje gemaakt in onze nieuwe Superb met 120pk. Als je dan 1jaar 220pk gewoon bent en je rijdt met de 120pk, dan denk je ook eerder dat er ezels in zitten ipv paarden.

Dus kan mij goed voorstellen dat wanneer je van +400pk komt naar 180pk, dat je redelijk gefrustreerd komt ( ondanks dat een 180pk nog wel vlot zal zijn))

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Ach het is geen kommer en kwel hoor, de rijeigenschappen van de auto ervaar ik als bijzonder goed, dat verzacht dat vermogenspijntje wel enigszins :D Vanavond is m’n Mercedes-Benz GL klasse rijdende schoonvader met mijn auto op pad geweest en die was echt lichtelijk confuus van de prijs / kwaliteitsverhouding en het rijcomfort. Volgens hem maakt het DCC systeem luchtvering overbodig en ik kan hem daar wel in volgen, ben deze zomer namelijk met zijn GL op vakantie geweest. We wachten rustig af tot de ECU te flashen is, want ook nu is elke kilometer een klein feestje.:cheer:

CDK

Forumguru
Hier even een uitlaat update.....

Jelmer van JM Tuning verwacht de Euro 6 racekat binnen 2 weken op voorraad te hebben, dus zojuist de afspraak ingepland voor montage van een een RVS kleppenuitlaatsysteem. De auto wordt 16-9-17 weg gebracht en is 23-9-17 weer op te halen. Om er wat moois van te maken dacht hij minstens 2 dagen nodig te hebben, vandaar dat m’n beertje straks een weekje in Dirkshorn gaat logeren :)
Ik krijg overigens keurig vervangend vervoer aangeboden in de vorm van er VW Transporter :thumbsup:
Spannend!! Als ik alle recensies moet geloven moet het allemaal goed komen en wat je ver haalt is lekker zeggen ze, dus ik heb er het volste vertrouwen in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan