Status
Niet open voor verdere reacties.

Cordoba

Forumguru
Bekende locatie voor de detail: zelfde plek als waar de nieuwe ride van @Pendragon tot glans is gebracht. Ik zie nog meer bekends: Marco/Bikkel en ook de andere (bekende) detailer heb ik vaker gezien (kan even niet op de naam komen) en de rode A1 op de achtergrond is waarschijnlijk de auto waarmee Bikkel de show&shine contest een maandje terug bij Carclean heeft gewonnen.

Edit: die Golf I herken ik nu ook van diezelfde contest, dat is 'Kermit' als ik me niet vergis.
 

darkprojectx

Forumguru
Ik vroeg me alleen af, aangezien je ruimte zat hebt onder de auto, waarom geen aangepast spruitstuk wat met 2 pijpen en 2 nepkats onder de auto doorloopt en dan net voor de einddemper naar 1 buis gaat?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Ik vroeg me alleen af, aangezien je ruimte zat hebt onder de auto, waarom geen aangepast spruitstuk wat met 2 pijpen en 2 nepkats onder de auto doorloopt en dan net voor de einddemper naar 1 buis gaat?

Dit is waarschijnlijk tijdelijk, als de ECU straks te flashen is dan komt er sowieso een nieuw spruitstuk, weet nog niet welke turbo er op komt namelijk. Het zit nog in de pijplijn om daar een aanpassing op te doen. Voor het vermogen is een dubbele pijp naar achter niet noodzakelijk en het is allemaal extra ballast. We zien wel wat het gaat worden.
 

Cordoba

Forumguru
Dit is waarschijnlijk tijdelijk, als de ECU straks te flashen is dan komt er sowieso een nieuw spruitstuk, weet nog niet welke turbo er op komt namelijk. Het zit nog in de pijplijn om daar een aanpassing op te doen. Voor het vermogen is een dubbele pijp naar achter niet noodzakelijk en het is allemaal extra ballast. We zien wel wat het gaat worden.

Die carbon eindstukken zijn om ballast (gewicht) te besparen, en daardoor wat sneller te zijn? ;)
 

CDK

Forumguru
Welke setups overweeg je Corné?

Dit is m’n eigen lijstje, na definitieve keuze van de tuner zal dat vast nog wel aangepast gaan worden ;)

* Turbo: TTE525R
* FMIC: Wagner
* CAI: VW Racing 600
* Blow Off Valve: Forge
* Carterventilatie aanpassen
* Oil Catch Can: CTS
* Bobines: Audi R8 (O6E905115E)
* HD pomp: Loba (HPFP03)
* LD pomp: CTS (CTS-LPFP4WD)
* CTS RS4 Injectors
 

oco1979

Forumguru
heb al redelijk wat studie gedaan, perfecte componenten van degelijk merk.
Dat komt zeker goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Wel dan moeten we de naam JD Customs hier veel vernoemen zodat het met google ook veel naar voren komt !!
Want zo'n ARRO tent wil je je Kodiaq niet eens heen brengen.....:angry:
Het lijkt er op dat ze hun credits verspeeld hebben bij Carclean / Diventa Bella, de jongens die mijn auto deze week in de Xpel gaan zetten hebben vorige week al een Porsche voor Diventa Bella in de folie gezet :deuk: tot vorige week was JD Customs de enige wrapper waar ze zaken mee deden :deuk: Met alleen in m’n vuistje lachen red ik het ff niet :deuk:
 
Laatst bewerkt:

Okki

Donateur
Ja natuurlijk wordt hij mat :)

Hadden ze hem niet beter met korrel P180 kunnen polijsten dan? :bloos:


22842872.jpg
 

fiestaman

Forumguru
Ik ben benieuwd zo in het mat. Maar ik denk dat dit wel top zal zijn!
Wat betreft de uitlaten, daar ben ik geen fan van op deze wagen, laten we het zo stellen. Liever zonder, misschien dat ze in het echt beter uitkomen maar op foto, een no go voor mij. ( Eerlijk is eerlijk ) ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan