CDK
Forumguru
Geen last meer van de polsen met deze machine ?
Nee gelukkig niet
Geen last meer van de polsen met deze machine ?
Maar wordt hij nu toch mat?
Dat zou al een hele verbetering zijn.
Ik vroeg me alleen af, aangezien je ruimte zat hebt onder de auto, waarom geen aangepast spruitstuk wat met 2 pijpen en 2 nepkats onder de auto doorloopt en dan net voor de einddemper naar 1 buis gaat?
Dit is waarschijnlijk tijdelijk, als de ECU straks te flashen is dan komt er sowieso een nieuw spruitstuk, weet nog niet welke turbo er op komt namelijk. Het zit nog in de pijplijn om daar een aanpassing op te doen. Voor het vermogen is een dubbele pijp naar achter niet noodzakelijk en het is allemaal extra ballast. We zien wel wat het gaat worden.
Welke setups overweeg je Corné?
Het lijkt er op dat ze hun credits verspeeld hebben bij Carclean / Diventa Bella, de jongens die mijn auto deze week in de Xpel gaan zetten hebben vorige week al een Porsche voor Diventa Bella in de folie gezet tot vorige week was JD Customs de enige wrapper waar ze zaken mee deden Met alleen in m’n vuistje lachen red ik het ff nietWel dan moeten we de naam JD Customs hier veel vernoemen zodat het met google ook veel naar voren komt !!
Want zo'n ARRO tent wil je je Kodiaq niet eens heen brengen.....
Ja natuurlijk wordt hij mat