Status
Niet open voor verdere reacties.

EdK

Forumguru
Haha, volgens mij stalk jij mij gewoon! Of krijg jij een melding als ik wat post! Of je houd gewoon een beetje van mij....:jaja:

Zal je wat uitleg geven voor je nachtmerries er aan overhoud.
Maar eerst één ding uit de wereld halen, beetje houden van je ??? nee als je nou een mooie meid was geweest met bruine billen en een witte string.... dan had ik je ook gestalkt .....dagelijks....

Maar goed je beide berichten stonden heellllll toevallig onder elkaar bij " wat is er nieuw " en tsja toen werd het een inkoppertje voor mij....

Maar zeg zelf als je die kans voor open doel had gehad....:deuk:

Kurtje

Forumguru
Dit is m’n eigen lijstje, na definitieve keuze van de tuner zal dat vast nog wel aangepast gaan worden ;)

* Turbo: TTE525R
* FMIC: Wagner
* CAI: VW Racing 600
* Blow Off Valve: Forge
* Carterventilatie aanpassen
* Oil Catch Can: CTS
* Bobines: Audi R8 (O6E905115E)
* HD pomp: Loba (HPFP03)
* LD pomp: CTS (CTS-LPFP4WD)
* CTS RS4 Injectors

Dat is inderdaad een aardig project! De TTE525 is een beest :D Dit project ga ik volgen!

Zijn er geen andere aanpassingen nodig aan je blok? bvb drijfstang?
Wat ik ervan weet als ze die TTE525 plaatsen, en het vermogen aanspreken dat hij kan leveren ze op de R/S3/Cupra motor deze niet meer voldoen? Tenzij ze het vermogen beperken.

Bakkertje

Forumguru
Net even gegoogled op die TTE525R, maar dan vind je gewoon grafieken die doorlopen tot boven de 500 pk en meer dan 600 nm :sterretjes:
Dat zijn wel serieuze waardes zeg maar..

Neptukker

Forumguru
Je bent weer druk in de weer met alles kan ik wel zien. Vooral het uitlaatsysteem maakt indruk. Vraagje: vraagt zo'n wrap nog een speciale manier van autowassen? Ik neem aan van wel.

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Zijn er geen andere aanpassingen nodig aan je blok? bvb drijfstang? Wat ik ervan weet als ze die TTE525 plaatsen, en het vermogen aanspreken dat hij kan leveren ze op de R/S3/Cupra motor deze niet meer voldoen? Tenzij ze het vermogen beperken.
Je hoeft er niet het maximale uit te persen natuurlijk. Je kan ook de turbodruk wat lager houden ;) Maar er zijn 2 bedrijven TVS en Hartog die ook de internals eventueel willen versterken :)

Kurtje

Forumguru
Je hoeft er niet het maximale uit te persen natuurlijk. Je kan ook de turbodruk wat lager houden ;) Maar er zijn 2 bedrijven TVS en Hartog die ook de internals eventueel willen versterken :)

Ben je dan niet beter en goedkoper af met een TTE470?
Deze kan al op zijn sokken 450pk leveren bij wijze van :) Kan je dat geld gebruiken voor het versterken van de internals :D
Ken er verschillende die hem hebben steken op Cupra's en Golf R, ene cupra heeft een hele softe tune en draait nog 431pk en 550nm... De andere draaien allemaal rond de 470pk...

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Kurtje, de TTE470 zou een optie 2 kunnen zijn. Eerst moet het flashen mogelijk zijn, daarna gaan we het plan verder uitwerken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan