There will be haters @fiestaman #f@ckit
Haha, volgens mij stalk jij mij gewoon! Of krijg jij een melding als ik wat post! Of je houd gewoon een beetje van mij....
Dit is m’n eigen lijstje, na definitieve keuze van de tuner zal dat vast nog wel aangepast gaan worden
* Turbo: TTE525R
* FMIC: Wagner
* CAI: VW Racing 600
* Blow Off Valve: Forge
* Carterventilatie aanpassen
* Oil Catch Can: CTS
* Bobines: Audi R8 (O6E905115E)
* HD pomp: Loba (HPFP03)
* LD pomp: CTS (CTS-LPFP4WD)
* CTS RS4 Injectors
Je hoeft er niet het maximale uit te persen natuurlijk. Je kan ook de turbodruk wat lager houden Maar er zijn 2 bedrijven TVS en Hartog die ook de internals eventueel willen versterkenZijn er geen andere aanpassingen nodig aan je blok? bvb drijfstang? Wat ik ervan weet als ze die TTE525 plaatsen, en het vermogen aanspreken dat hij kan leveren ze op de R/S3/Cupra motor deze niet meer voldoen? Tenzij ze het vermogen beperken.
Deze niet is een dikke variant en zelfhelend, krassen verdwijnen in de zon, met een föhn en met heet watervraagt zo'n wrap nog een speciale manier van autowassen? Ik neem aan van wel.
Dat zijn wel serieuze waardes zeg maar..
Je hoeft er niet het maximale uit te persen natuurlijk. Je kan ook de turbodruk wat lager houden Maar er zijn 2 bedrijven TVS en Hartog die ook de internals eventueel willen versterken
SlijmjurkDat zie ik al helemaal voor me, verpletterend fraai!