Status
Niet open voor verdere reacties.

Cordoba

Forumguru
De sneak preview pics geven een aardige indicatie hoe het er straks echt uit ziet, maar voor een goede beoordeling moet je toch buiten onder verschillende omstandigheden kijken. Ik denk dat in de volle zon de flakes door de folie heen zichtbaar zijn, maar dat dit onder bewolkte omstandigheden onzichtbaar is, dus de beer krijgt mogelijk kameleon eigenschappen (veranderende kleur bij andere omgeving/omstandigheden).

• Leuk
Waarderingen: CDK
Ik ga hem dan eindelijk volgende week zaterdag 14-10-2017 bestellen, onder welke omstandigheden dan ook...:maakmegek:

Skoda Kodiaq 1.4 TSI (150 pk) 4x4 DSG Style Business. Incl. opties! :banghead: en met Sirius Antraciet velgen Corné!
Ik zal de foto laten zien dat het wel kan! Ik kom denk ik terug van een koude kermis..

Ik zeg; zoek het maar eens even uit dan drink ik even een :koffie: tot horens!

• Leuk

CDK

Forumguru
Voor meerprijs (lees de hoofdprijs) kan alles @Sirius A, maar de NL importeur leverde op het moment dat ik de auto besteld heb alleen het type Sirius wat er bij mij onder ligt. Je kan voor 2 tientjes de wielen ook met plastidip antraciet spuiten natuurlijk :jaja:

Nick2203

Forumguru
Wat een ongelooflijk mooi werk leveren die mannen zeg!!!
Maarre ... brutale vraag ... wakostda eigenlijk zo'n folieke?

Jewepe

Forumguru
Jemigdepemig wat een geld! Aan de andere kant, je bespaart waarschijnlijk op het wassen, poetsen en kleien en wie weet stijgt de restwaarde. Maar dan nog ....................:pieker:

• Leuk
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan