Status
Niet open voor verdere reacties.

Rosinfield

† In Memoriam
Als je het vergelijkt met bv iets als chiptuning, lijkt het me bepaald niet overdreven duur. Ik zou het zo doen als ik wat minder op de pecunia hoefde te letten.

s-line

Forumguru
Ca. 20.000€ aan een auto verspijkeren,is in mijn vaders ogen het breed hebben..;):D:ot:
Maar ik ben benieuwd naar het totaal plaatje, incl. de andere wielen. Al denk ik wel dat als die wat donkerder zullen zijn, dat het een stuk mooier zal staan. Niet te donker maar iets. Zo denk ik dat het wat braaf zal staan,onder de wat ruigere look van het matte( satijn:D)wat hij nu is.

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Nog een paar dagen geduld, zaterdag hoop ik dat ik tijd heb om wielen te wisselen. Voorlopig laten de privéomstandigheden het helaas niet toe :cry:

Cordoba

Forumguru
Voor meerprijs (lees de hoofdprijs) kan alles @Sirius A, Je kan voor 2 tientjes de wielen ook met plastidip antraciet spuiten natuurlijk :jaja:

Ik had geen idee dat JD Customs maar zo weinig vraagt voor zo'n klus, of zijn dat speciale 'Skoda-prijzen'? ;)

Stomme vraag misschien, maar zou je de velgen ook nog kunnen laten wrappen met xpel? (of het mooi is, is een ander verhaal, maar vraag me af of dit technisch mogelijk is, dus dat je het er netjes op krijgt, en de folie het dan ook volhoudt op een velg die heet kan worden). :pieker:Bij even nadenken: als het inderdaad kan, hoef je bij een scratch op de folie op de velgen alleen maar even flink in de remmen voor de recovery van de scratch.

CDK

Forumguru
Nee Xpel op velgen is niet mogelijk @Cordoba. Daar is de folie te dik en te stug voor. Er zijn wel bedrijven die gewone wrapping aanbieden voor velgen, maar dan kan je volgens mij net zo goed plastidip gebruiken.

CDK

Forumguru
Zaterdag 14/10 nog niet? Dan zit ik in een sporthal in Hendrik Ido Ambacht voor een toernooi van mijn zoon. Kan ik meteen ff kijken.

Einde middag begin avond wel, eerst Ride-On anti lek en balanceer gel in de banden laten spuiten hier voor de deur en daarna om 11.00 een afspraak bij JM Tuning in Dirkshorn voor montage euro 6 kat en nastellen kleppensysteem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan