turboturbo
Forumguru
En als je kijkt naar de man uren dan begrijp ik het wel. Wat een werk zit daar in
....koopt geen SkodaWie het breed heeft......
Niet altijd dus. Ligt natuurlijk ook aan hoe breed. Breed is een relatief begrip....koopt geen Skoda
Voor meerprijs (lees de hoofdprijs) kan alles @Sirius A, Je kan voor 2 tientjes de wielen ook met plastidip antraciet spuiten natuurlijk
En de Detail behandeling met coating die ook niet goedkoop is. Ik schat dan alles op z’n 5k. Niet goedkoop, maar wel echt mooi resultaat!€3500,- ex btw en €4235,- incl. btw en ja ik weet dat je daar de auto ook voor kan overspuiten
Dat vind ik ook, en er zal nog meer geld volgen. Maar goed, als dit je hobby is: je kunt het maar 1 x uitgeven.ik vind het een enorme klap geld
Zaterdag 14/10 nog niet? Dan zit ik in een sporthal in Hendrik Ido Ambacht voor een toernooi van mijn zoon. Kan ik meteen ff kijken.Volgende week zondag is hij op m’n oprit te spotten
Zaterdag 14/10 nog niet? Dan zit ik in een sporthal in Hendrik Ido Ambacht voor een toernooi van mijn zoon. Kan ik meteen ff kijken.
Oei. Dan zit je wel heel erg dicht bij me in de buurt...Zaterdag 14/10 nog niet? Dan zit ik in een sporthal in Hendrik Ido Ambacht voor een toernooi van mijn zoon. Kan ik meteen ff kijken.