Status
Niet open voor verdere reacties.

EdK

Forumguru
Heel netjes. Zeker met deze velgen ;)
Ja deze velgen staan er zeker tien keer beter onder dan die van Bentley..... maar ja dat noemt men dan smaak.....
Tsja Corne ik sta er niet negatief tegenover, maar ben toch ook erg benieuwd hoe de kodiaq er uit had gezien met de glanzende folie......
Gaan we dat nog meemaken hier ????

• Leuk
Waarderingen: CDK

Tallguy

Forumguru
Zeer mooi! Ik neem aan dat er binnenkort dus een meeting is waar je jouw auto demo'd Corné? :)

En ik heb ook een gevoel dat je nog niet helemaal klaar bent met de Kodiak :itwasntme:

• Leuk

Cordoba

Forumguru
Ik ben geloof ik het spoor bijster: ik dacht de auto logeren was op de Veluwe om de coating te krijgen, en nu zie ik weer foto's in Woerden :sterretjes:

Auto ziet er fraai uit, en de carbon eindstukjes lijken op de foto mooi te matchen qua kleur.

• Leuk

EdK

Forumguru
En ik heb ook een gevoel dat je nog niet helemaal klaar bent met de Kodiak :itwasntme:
dat moet je nu toch onderhand wel weten....
Als die klaar is gaat hij de verkoop in bij Corné..
Dus in de gaten houden, koop je een leuk karretje met die orginele velgen...:D

• Leuk

Tuulster

Forumguru
Super cool. Geeft een heel gaaf effect en maakt je wagen ECHT UNIEK! :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Geniet er van, zal wel wat bekijks opleveren.....;)

• Leuk

CDK

Forumguru
Gaaf hoor @Corné de Kluijver !

Persoonlijk zou ik de eindstukken van de uitlaat een cm of 5 verder onder de bumper houden.

Ik moet zaterdag nog terug ;) de eindstukken zitten ook nog met een klem vast en niet gelast. En ben met je eens dat vooral de buitenste eindstukken meer naar binnen moeten. Als dat gebeurt dan zal dat wellicht inhouden dat de binnenste ook verder naar binnen moeten komen. We gaan het zaterdag zien :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan