Status
Niet open voor verdere reacties.

Arjann

Forumguru
Wow echt heel fraai!:thumbsup::thumbsup:. Uitlaat vind ik (uitgaande van de foto's) toch iets "to much". Persoonlijk zou iets verder naar binnen inderdaad misschien wat beter staan. Wel zonde dat de Bentleys er niet meer onder zitten haha

fiestaman

Forumguru
Super knap die look echt top. Prijs is er wel naar maar de moeite waard!

Maar die uitlaten, nu ik ze zo zie, phoeee dat is er precies ff onder gekwakt, steken uit en ja, het past er niet echt bij.
Voor mij een afbreuk aan de wagen, en een tjoener gevoel.

Sorry Corné, echt geen fan ervan, van die uitlaten, voor de rest mat en wielen en deze is :thumbsup:

• Leuk
Waarderingen: CDK

HarrieSkoda

Forumguru
Heel dik hoor! Zeker een goede keuze geweest die coating er overheen.

Uitlaten zoals al meer gezegd is, stukje terug de bumper in laten vallen en het is perfect!!

• Leuk

Sportline

Senior Member
Super mooi geworden Corné, kleurtje past goed bij de auto. Uitlaatsierstuk mag idd iets dieper onder de bumper komen, zover dat je de overgang van pijp naar sierstuk net niet kunt zien.

• Leuk

Bakkertje

Forumguru
Over de uitlaten was ook absoluut niet als kritiek bedoeld, ik zou het anders doen en @Corné de Kluijver zelf schijnbaar ook, dus dat komt vast goed.
Verder kan ik het enorm waarderen dat iemand zo met z'n auto bezig is en ben ik van mening dat deze Kodiaq binnen de grenzen van gaaf-maar-niet-overdreven blijft. (op de uitlaten na dan)

• Leuk

CDK

Forumguru
@Bakkertje, ook kritiek kan ik handlen hoor ;) het is een openbaar topic / forum waar iedereen zijn of haar mening of ideeën mag ventileren als die conform de hier geldende regels zijn. Ik heb een hekel aan mensen die zeggen dat ze iets mooi vinden omdat ze denken dat ze dat moeten zeggen. Zeg gewoon wat je er van vind als je dat wil of zeg niets, maar ga niet lopen huichelen!! Kortom ik waardeer oprecht dat jij gewoon je mening geeft en de kudde was het met je eens ;)

tha a

Senior Member
heel erg gaaf geworden! Uitlaten ben ik het mee eens, die zou ik ook meer naar binnen willen hebben. De kleur is echt heeeeel dik met de coating! Topkeuze.

• Leuk

0ri0n88

Forumguru
Kleur en coating is top :thumbsup:
Uitlaten vind ik persoonlijk ook minder, maar meer naar binnen zou het al een stuk beter maken denk ik zo.
Was 2 enkele, maar grotere geen optie?

• Leuk

CDK

Forumguru
Helder :D
Succes met de verdere aanpassingen, zal het blijven volgen.;)

Nu nog wat helderderderderder denk ik ;)

Zoals eerder vermeld komen er Carbon eindstukken op, 4 stuks om precies te zijn :D Wellicht vinden jullie het allemaal too much, overkill of ronduit lelijk, maar dat stikt me niets :deuk:
Op m’n Superb zaten er ook 4 onder en die heb ik er toen onderuit laten halen en gewisseld voor 2 ovale, maar daar heb ik tot de dag van de verkoop spijt van gehad, enige troost was dat ik @achbrouwer er blij mee heb kunnen maken ;) Kortom nu lekker toegegeven aan de aanwezige compensatie drang :maakmegek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan