CBreedijk
Donateur
Nu de lampen voor en achter, het interieur en nog iets
Eindelijk weer iets relevants in dit topic
Nu de lampen voor en achter, het interieur en nog iets
Oké, als ik de wagen zo (in het echt) bekeek, leek het er op dat de lampen, met name voor, al donkerder waren.Nu de lampen voor en achter, het interieur en nog iets
het leek er op dat de lampen, met name voor, al donkerder waren.
In hoeverre mag je de koplampen tinten, wettelijk gezien?
Lampen heb ik ook met plastidip gedaan. De Smoke kleur. Dan een laag of 5.Ik zag op Youtube van de week wat tutorials om zelf de lampen te tinten met folie maar dat is toch niet iets om zelf (zonder ervaring) mee te hannessen.
Ik ben reuze benieuwd naar het resultaat en de folie / het adresje want dit zou wellicht ook heel goed bij mijn Skoda staan.
@Corné de Kluijver : Wat kost het om die interieurlijsten te wrappen ? Vind de Style (Mythos Black) interieurlijsten eigenlijk niet mooi en overweeg dus ook om e.e.a. straks te laten wrappen.
Misschien een groepsaankoop starten! Ik doe mee!
Ik ga eerst zaterdag eens checken hoe het er uit ziet met de led strip, als ik tevreden ben dan kan ik best een balletje opgooien. Alleen denk ik dat op zulke bedragen een groupbuy niet lonend is. Daarbij is Nijkerk niet voor iedereen naast de deur
Dat is Varsseveld ook niet
Het zal er dan ook vnl om gaan hoe lang ze nodig hebben in Nijkerk.
Niet iedereen kan (en wil) zn auto langere tijd missen.
Maar over TVS was ik dan ook erg te spreken
Die paar interieurdelen daar moet wel op te wachten zijn lijkt me
Dus de topic-titel mag weer worden aangepast ?Net als je denkt dat Corné zijn auto "af" is weet die toch weer wat te bedenken.
"AF"?? Hij moet nog beginnenNet als je denkt dat Corné zijn auto "af" is weet die toch weer wat te bedenken.