Schmart
Forumguru
Dat de dakrails en de chroomranden om de ramen ook gedaan zijn was nog niemand opgevallen?
Dat hoort toch gewoon zo bij de Ambition uitvoering?
Dat de dakrails en de chroomranden om de ramen ook gedaan zijn was nog niemand opgevallen?
Nee groupbuy daar laat ik me niet meer voor strikken, dat laat ik over aan anderen. De reden hou ik voor mezelf.Je hebt te veel in 1 keer laten doen. Iedereen kijkt zn ogen uit en is aan t bedenken voor welke groupbuy ze je voor gaan inzetten
Nee groupbuy daar laat ik me niet meer voor strikken, dat laat ik over aan anderen. De reden hou ik voor mezelf.
Dankjewel ChristiaanMaar blijf t herhalen. Mn complimenten.
Die chromen raamlijsten was me absoluut opgevallen. Ik dacht nog: een Style Business in een Ambition Business uitvoering...
Dit is zo bruuuut, waaawww, absoluut fan van deze look.
Ik zie hier een potentiële nieuwe upgrade ..... antraciete dakhemelEn nog wat interieurdelen laten wrappen met 3D carbonfolie.
Ben een slechte fotograaf, dus het ziet er in het echt beter uit als op de foto’s
Bekijk bijlage 66553
Bekijk bijlage 66554
Bekijk bijlage 66555
Die chromen raamlijsten was me absoluut opgevallen. Ik dacht nog: een Style Business in een Ambition Business uitvoering...
Al twijfel ik toch ook nog over de zwart/wit versie
Bekijk bijlage 66558
Ik zie hier een potentiële nieuwe upgrade ..... antraciete dakhemel
@Corné de Kluijver
Het is nu toch wel een hele mooie auto geworden, geniet er van en wie weet kun je de gewenste paarden ook nog een keer vinden
het wordt dus een alcantara dakhemelDakhemel van een Sportline zou inderdaad een mooie upgrade zijn Denk alleen niet dat die er van gaat komen
Je gaat hem zeker verkopen !!Denk alleen niet dat die er van gaat komen