Mijn eerste gedachte was ook de Bentley's, maarrrrrrrr die Vossen groeien om je auto. Na een paar keer bekijken en foto even vergroten zeg ik zeker de Vossen. PRACHTIG wiel met een mooie afwerking
Als ik ze besluit te houden dan zal dat ook nog wel gebeuren, tenzij er net als met 2 andere 20” sets (van mijn Superb) spontaan iemand van het forum zich meld om ze te willen overnemenMijn gevoel zegt dat je voor een andere afwerking van t wiel moet gaan qua kleur. Dus meer antraciet o.i.d. aangezien er op je auto nergens meer chrome accenten naar voren komen.
Als ik ze besluit te houden dan zal dat ook nog wel gebeuren, tenzij er net als met 2 andere 20” sets (van mijn Superb) spontaan iemand van het forum zich meld om ze te willen overnemen
Oh, dit is dus gewoon een advertentie.Als ik ze besluit te houden dan zal dat ook nog wel gebeuren, tenzij er net als met 2 andere 20” sets (van mijn Superb) spontaan iemand van het forum zich meld om ze te willen overnemen
Als ik ze besluit te houden dan zal dat ook nog wel gebeuren, tenzij er net als met 2 andere 20” sets (van mijn Superb) spontaan iemand van het forum zich meld om ze te willen overnemen
Opzich mooie velgen, maar ik had bij het lezen van Vossen een iets andere velg in gedachten!
Vossen wheels zijn ook eerder gekend met onderstaand type velg. Toen het berichtje verscheen van de teaser dacht ik ook eerder aan deze velg en denk dat die ook beter op de Kodiaq zouden staan dan de huidige.Opzich mooie velgen, maar ik had bij het lezen van Vossen een iets andere velg in gedachten!
Ieder mens is vrij om te denken wat hij wil Henri Je mag ook zeggen dat je het spuuglelijk vind hoor
Oh nee dat wil ik er niet mee zeggen hoor Corné!
Ik had gewoon een andere velg voor ogen bij het woord Vossen, namelijk deze:
Tsja dat vond je gister ook nog van die nu te koop staan voor een niet te betalen bedrag...Het voorbeeld van @leon-cupra daarentegen kan ik wel erg waarderen