Laatste wasbeurt was van 5 mei, de dag van de meeting in Sint Niklaas. Door boorwerken aan de betonbaan ter hoogte van de Liefkenshoek tunnel zat mijn hele zijkant inclusief de zwarte trims onder de grijze beton spatten, ik kreeg daar op en na de meeting ook het nodige commentaar op
Wassen en HD reiniger boden geen uitkomst helaas. Afgelopen donderdag is de auto voor een garantie claim terug geweest naar de Xpel wrapper in Nijkerk (er zaten banen in de folie op de motorkap) Gisteren de auto weer opgehaald en in Woerden achtergelaten bij D&M Cardetailing om de motorkap opnieuw in de Gyeon Matte Coating te zetten.
Vanmorgen de auto weer opgehaald, volledig gewassen, motorkap in de Gyeon Matte gezet, auto volledig in de Gyeon Cure Matte gezet, wielen in de Gyeon Rim gezet, kunststof delen met een melamine spons en vinyl cleaner van betonpatten ontdaan en vervolgens in de Gyeon Trim gezet en om het af te maken nog even de bandjes in de Gyeon Tire gezet.
Omdat de binnenkant ook al 2 maanden niet gedaan was heeft Dennis van D&M ook daar nog maar even een stofzuiger doorheen gehaald het dashboard weer laten blinken en het lederen interieur in de Gyeon Leather Coat gezet..... Vraag ik om de rekening krijg ik een blanco A4’tje in een enveloppe, ik had nog 2 goede flessen wijn bij me en die wilde hij gelukkig wél in ontvangst nemen. Wat een top zaak zeg! SERVICE met capitale letters!!!