Japanese Power
Donateur
Moest even googlen op de naam maar ziet er goed uit! Ben benieuwd naar het totaal plaatje.En dan loop je op een woensdagmiddag tegen een set 20” Vossen Wheels...
Moest even googlen op de naam maar ziet er goed uit! Ben benieuwd naar het totaal plaatje.En dan loop je op een woensdagmiddag tegen een set 20” Vossen Wheels...
Dankjewel voor de complimenten@Corné de Kluijverwat een schitterende wagen!
Tsja daar is natuurlijk weinig voor nodig......No offense, maar dan wordt dit sws een stuk beter
Tsja daar is natuurlijk weinig voor nodig......
Haha dat valt nog maar te bezien..... Morgen heb ik ze in huis als het goed is. Om 8 uur hoop ik ze op te pikken in Brussel. Niet het eerste setje wielen wat bij onze zuiderburen vandaan komt trouwens
komen me bekend voor
Ik eerlijk gezegd ook. Van de Bentleys ligt het er (door het B'tje) zo dik bovenop dat ze niet bij de auto horen en deze 'neutrale' staan 'm gewoon heel goed!Ik vind deze velgen mooier dan de Bentleys
Erg mooi, top, maken het af :-).Niet zo bruut als de BIG Bentley’s helaas, maar het kan er mee door voor de afwisseling zullen we maar denken Misschien ooit nog eens in een chique kleurtje laten coaten of dippen.