Kweetnie
Senior Member
@CBreedijk, waarom niet de orginele dragers?
als je ze weg wil, interesse hier voor de vakantie in juni, en mijn beer zou er begin mei zijn ...
@CBreedijk, waarom niet de orginele dragers?
2 dagen in bezit en nu al helemaal happy: geen kabeltje meer om op te laden, heerlijk die Qi-technologieThxs. Heb ook even m’n broekzaktest met een 8 plus gedaan en daarvoor vind ik hem te groot. Heb vanmiddag de toch maar de 8 besteld en krijg zojuist de mail dat deze morgenochtend wordt geleverd.
Wat is de extra uitbreiding als ik vragen mag?Slaappakket kan ik gewoon selecteren en meenemen in de configuratie. Is nu wel een extra uitbreiding bij vanaf wk33
Heeft iemand al ervaring met 3 jonge kinderen in zitjes op de achterbank?
Ik zag dat de Kodiaq hier opzich wel geschikter voor is dan de Superb. Kodiaq is breder en de midden zit loopt netjes door TOV de Superb.
Nee hoor @Maikelvanmeurs, koplampsproeiers kan je beter niet als wel hebben. Je reservoir is dubbel zo snel leeg en je motorkap en zijschermen zitten telkens helemaal onder die shit
Duidelijk . Vond het toch een hoop extra geld voor alleen de sproeiers eigenlijk. De rest in die pakketten is niet iets voor ons. En alle kleine beetje helpen om het totaal bedrag naar beneden te krijgen zo komt hij toch meer in ons budget.Nee hoor @Maikelvanmeurs, koplampsproeiers kan je beter niet als wel hebben. Je reservoir is dubbel zo snel leeg en je motorkap en zijschermen zitten telkens helemaal onder die shit