EdK
Forumguru
Tsja waar moet je anders in het weekend in rijden... niet in je doordeweekse beer natuulijk...@Japanese Power , mijn 2e beer staat bij de dealer klaar om opgehaald te worden eind maart
Tsja waar moet je anders in het weekend in rijden... niet in je doordeweekse beer natuulijk...@Japanese Power , mijn 2e beer staat bij de dealer klaar om opgehaald te worden eind maart
Betreft dakdragers:Ik zal ze binnenkort eens uit de verpakking halen en testen.
Betreft dakdragers:
heb je al getest Corné?
Nee staan nog nieuw in de doos, net als de Thule bagagebox. Aangeschaft voor de zomervakantie van vorig jaar, maar bleek niet nodig te zijn omdat ik de Benz GL van m’n schoonvader kon gebruiken. Waarschijnlijk blijven beide nog lang wortel schieten...
hoe kan ik dit nou "liken", hebben we dus niks aanNee staan nog nieuw in de doos, Waarschijnlijk blijven beide nog lang wortel schieten...
als je ze weg wil, interesse hier voor de vakantie in juni, en mijn beer zou er begin mei zijn ...
ik durfde t niet te vragen :-p
heb al een prima koffer, om dan alleen de dragers " af te pakken" en @Corné de Kluijver te laten zitten met zn koffer, is ook zo wat, hèAls Belg durven we hier wat meer hè
als je ze weg wil, interesse hier voor de vakantie in juni, en mijn beer zou er begin mei zijn ...