Kodiaq vragen en weetjes

CDK

Forumguru
Ik heb standaard een mattenset geleverd gekregen en achteraf ook de rubber matten / tunnelhoes besteld en deze er in gelegd, deze geven geen rubber geur af en sluiten zeer mooi aan. Waarschijnlijk laat ik ze na de winter gewoon liggen :jaja:

Nick2203

Forumguru
Ik heb standaard een mattenset geleverd gekregen en achteraf ook de rubber matten / tunnelhoes besteld en deze er in gelegd, deze geven geen rubber geur af en sluiten zeer mooi aan. Waarschijnlijk laat ik ze na de winter gewoon liggen :jaja:

Ik ben ook erg tevreden met de rubber mattenset incl tunnelhoes. Ziet er erg fraai uit en houd je auto langer mooi dan met de standaard matten. Vrees dat ik ze er ook na de winter in laat zitten :D

Japanese Power

Donateur
Wie heeft de ervaring of de iPhone 8 Plus past in de ruimte van de QI-lader van m'n Kodiaq?
Volgens de specs moet hij passen, ook incl. cover, maar ik wil het wel zeker weten voor ik hem aanschaf.

Laatst bewerkt:

Japanese Power

Donateur
dan doe je toch lekker gehoorbescherming op :deuk:

maaruhhh ik mis iets denk ik....., maar vermoed dat je m’n printscreen bedoeld? op m’n telefoon valt dat niet zo op namelijk.

Nee hoor, je mist nx, als je vanavond thuis zit en inlogt vanaf je Mac zul je zien wat ik bedoel ;).
En ik vind een bril wel meer dan genoeg als hulpmiddel op mijn hoofd...

• Leuk
Waarderingen: CDK

YDH

Lid
Misschien ben ik de enige hier maar die VC vind ik ... mwahhhh... ik had exact hetzelfde cockpitidee in mn vorige auto (facelift V60)... en dat model komt toch al wel uit 2013... had iets meer van die VC unit verwacht (meer richting het spul wat in de Audi’s / Volkswagen ingebouwd kan worden)... Zelf zou ik dat trouwens ook nooit doen...zo’n opgelicht navi scherm direct voor mn harsens... knetturrr gek zou ik ervan worden... maar das natuurlijk niet boeiend.. dat ik er knettur van wordt...

Bovenaan Onderaan