Japanese Power
Donateur
Jazeker. Heb de definitieve offerte van destijds er nog even bijgepakt ter controle.De standaard matten zaten bij jouw er dus gewoon bij (bij aflevering)?
Jazeker. Heb de definitieve offerte van destijds er nog even bijgepakt ter controle.De standaard matten zaten bij jouw er dus gewoon bij (bij aflevering)?
De gewone mattenset ligt bij mij nog steeds nieuw in de folie te wachtenIk heb standaard een mattenset geleverd gekregen en achteraf ook de rubber matten / tunnelhoes besteld en deze er in gelegd, deze geven geen rubber geur af en sluiten zeer mooi aan. Waarschijnlijk laat ik ze na de winter gewoon liggen
Ok, dank voor de check! Maar stonden de matten oid op de definitieve offerte?Jazeker. Heb de definitieve offerte van destijds er nog even bijgepakt ter controle.
Ik heb standaard een mattenset geleverd gekregen en achteraf ook de rubber matten / tunnelhoes besteld en deze er in gelegd, deze geven geen rubber geur af en sluiten zeer mooi aan. Waarschijnlijk laat ik ze na de winter gewoon liggen
Zoals ik nu begrijp is hij monteur bij een Skoda garage en doet dit in z’n vrije tijd er bij.
1380,- materiaal en 120,- arbeid en coderen
Benodigde tijd, 1.5 tot 2 uur
Wil je niet zo schreeuwen @Corné de Kluijver
dan doe je toch lekker gehoorbescherming op
maaruhhh ik mis iets denk ik....., maar vermoed dat je m’n printscreen bedoeld? op m’n telefoon valt dat niet zo op namelijk.
Moet je ff contact opnemen met onderstaande persoon op Facebook
Bekijk bijlage 65045
Hij werkt vanuit 47623 nordrhein-westfalen - kevelaer slechts een paar kilometer van de NL grens.
Daar hebben we een apart topic voor :-)Laatste nieuws. Er komt een L&K versie.
Dát hoop ik toch niet...Laatste nieuws.
Ben je 1 dag niet op het forum geweest mis je gelijk een hoop nieuws . Het kan snel gaan hier.Heb ik overheen gekeken