CDK
Forumguru
Virtual cockpit komt in juni ook op de Kodiaq.
Maar eens vragen of ze dat bij mij er ook in kunnen schroeven
Virtual cockpit komt in juni ook op de Kodiaq.
Maar eens vragen of ze dat bij mij er ook in kunnen schroeven
Ga je niet willen. Kost je bijna 10CM beenruimte op de 2e zitrij. En de keren dat je het zult gebruiken zijn voor de gemiddelde gebruiker op 1 hand te tellen.- varioflex - 3 stoelen i.p.v. 1 bank achteraan, elk individueel verplaatsbaar en zelfs uitneembaar, erg handig !
@Thomass , bij de style bns zit de canton subwoofer in her reservewiel. Het zou er dus in moeten zitten lijkt mij.
Ik vind alleen de aansluiting van de rolloo en de laadvloer niet netjes naar de achterbank. Ik heb een 5-zitten.
Tijl, Frenk en Frans bedankt voor de snelle, uitgebreide reacties. Duidelijk wat ik nu moet krijgen , nog even afwachten... De rolloo, is dat het "afdekscherm" van de kofferbak?
Ja is idd het afdekscherm.
Overigens bij de Karoq wel afhankelijk van je keuze voor een vaste bank of het varioflex systeem...Dat heeft men in de Karoq trouwens wel mooi opgelost
En nu de volgauto'sLeuk weetje - vind ik zelf dan: Vrienden van ons gaan in juli trouwen en hebben een beperkt budget. Nou vonden ze mijn ijsbeer blijkbaar bijzonder genoeg (wit, imposant, je ziet hem niet veel) en hebben ze gevraagd of ze hem als trouwauto mogen gebruiken, met mij als chauffeur
Een colonne met RS'en was zeer bijzonder met de SuperB van Corné vooropLeuk weetje - vind ik zelf dan: Vrienden van ons gaan in juli trouwen en hebben een beperkt budget. Nou vonden ze mijn ijsbeer blijkbaar bijzonder genoeg (wit, imposant, je ziet hem niet veel) en hebben ze gevraagd of ze hem als trouwauto mogen gebruiken, met mij als chauffeur