Hij is iets duurder, maar er zijn wel een paar standaard opties bijgekomen die je eerst apart moest selecteren als optie.
OaWelke optie's zijn dit dan? Bij de business style prijslijst zie ik alleen maar dat het voornamelijk duurder (+€1320,-) is en dat en een 8" columbus in zit. Wel zit er lifetime maps en rear seat entertainment bij en is de achteruitrijcamera geen optie meer.
Oa
Area view met 180 gr
Blind spot detection
Parkassistent 3.0
En nog wat. Heb nu niet bij de hand
Inderdaad recht omhoog en dan tot aan de top. Het probleem komt dan......ik moet dan weer naar beneden en daar heb ik kettingen voor nodig. Ik rijd al 20 jaar met 4x4 auto's en gebruik nooit kettingen, maar je bent verplicht in bepaalde landen ze bij je te hebben!! Soms staat de politie toe te kijken of je ze wel monteerd, dus dan is het wat lullig als je niet de juiste bij je hebt. Vandaar mijn vraag, welke kettingen ik nodig hebSneeuwkettingen voor een 4x4 met 190pk.. wat ben je van plan dan...? De berg recht omhoog rijden???
Hoi @Kema, kun jij mij vertellen, welke sneeuwkettingen je hebt gekocht? Bedankt, Huib@Huib 190pk DSG-7 4x4 SB , stuur even een berichtje aan @Kema . Hij heeft een 4x4 benzine en heeft net sneeuwkettingen gekocht. Hij gaat binnenkort naar Oostenrijk met de caravan heb ik begrepen. Hij heeft ook 18” wielen.
Maggi. Goedkoopste die ik kon vinden 275.Hoi @Kema, kun jij mij vertellen, welke sneeuwkettingen je hebt gekocht? Bedankt, Huib
Inderdaad recht omhoog en dan tot aan de top. Het probleem komt dan......ik moet dan weer naar beneden en daar heb ik kettingen voor nodig. Ik rijd al 20 jaar met 4x4 auto's en gebruik nooit kettingen, maar je bent verplicht in bepaalde landen ze bij je te hebben!! Soms staat de politie toe te kijken of je ze wel monteerd, dus dan is het wat lullig als je niet de juiste bij je hebt. Vandaar mijn vraag, welke kettingen ik nodig heb
Wees blij dat scheelt je een heleboel ruitenwisser vloeistof op een jaar.....maar geen koplampsproeiers.
Jullie stappen niet toevallig beiden tegelijk de auto in met jullie eigen sleutel op zak?Nou komt het regelmatig voor dat wanneer ik de auto open nadat mijn vriendin heeft gereden de stoel niet automatisch naar mijn stand gaat. Wanneer ik de deur dan weer op slot doe en hem daarna heropen werkt het wel.
Op mijn 2.0 Tdi Style staat dit wel standaard (Belgische versie)Vraagje; Het viel mij op dat mijn auto wel de LED-koplampen heeft (style business) maar geen koplampsproeiers. Klopt dat wel?