Kodiaq vragen en weetjes

EdK

Forumguru
Maar waarom een Kodiaq afkraken als je een Renault rijdt:pieker:
Tsja als je alleen maar Renault kunt bekostigen dan loop je met een grote frustratie rond als je eigenlijk die Kodiaq wil hebben maar niet kunt bekostigen. En dat ga je dan afreageren..........

Frenk21

Forumguru
Als dat zo is, waarom koopt hij dan een auto van €40000,= als hij er niet tevreden over is:pardon:. Deze man is dus inderdaad gewoon niet serieus te nemen:nono:

steege2

Senior Member
Als dat zo is, waarom koopt hij dan een auto van €40000,= als hij er niet tevreden over is:pardon:. Deze man is dus inderdaad gewoon niet serieus te nemen:nono:

Hij maakt meer filmpjes over de kodiaq en is altijd tevreden met de auto, maar sommige puntjes kunnen beter. Niks mis mee toch? Tis niet dat hij de auto helemaal afzeikt toch. Ik vind het altijd wel grappig om te kijken, maar ieder zijn ding natuurlijk. Ik moet het nog tot 2 jan doen met filmpjes over de auto

saromi

Lid
Filmpje helemaal afkijken voor een mening te spuien. Aan het eind is zijn eindconclusie dat het een geweldige auto is en dat gaat hij in zijn volgende video uitleggen.

Volgens mij is die man apetrots op zijn Kodiaq.

EdK

Forumguru
Een echte Skoda rijder zeikt niet over een Skoda, en als hij er toch niet tevreden over is dan koopt hij stilzwijgend een Peugeot of een Seat ........

:pieker::pardon::pardon::pardon:

:deuk::deuk::deuk:

• Leuk
Waarderingen: CDK

krikke5150

Senior Member
Wat een chagarijnige :thumbsdown:. Ik ben het met bijna niets eens. Maar waarom een Kodiaq afkraken als je een Renault rijdt:pieker:

Je moet beslist eens naar zijn You Tube channel kijken hoor...
Hij maakte een pak filmpjes over de Kodiaq waarbij hij enthousiast (op zijn manier) levende manual speelde, en eigenlijk alléén maar positief was over de beer...
Ik vrees dat hij in het laatste filmpje echter toch enkele echt tere punten van de Kodiaq terecht vermeld...
:jaja:
-Ik dacht bijvoorbeeld dat de spiegels in mijn Superb automatisch verwarmd werden onder de 7°...
Géén gezwengel met knopjes...
- de gebruikte plastics van het gehalte "speelgoedrevolvertjes kwaliteit" zag ik al vermeld tijdens enkele andere recensies
-het geklungel om mapupdates via wifi te proberen ook trouwens...
-het 220V stopcontact die een grote stekker zou mogen toelaten in te pluggen...
Dit zijn mijn inziens toch wel enkele terechte punten die mogen gezegd worden, niettegenstaande de wagen prachtig is...
-De wachttijd... 259 dagen momenteel hier, terwijl de wagen volgens de garage voor half oktober verwacht werd...
Dat is zuur...

EDIT 26/12: daar lijken ze intussen zonder probleem 350 dagen van te gaan maken... :mad:

Laatst bewerkt:

Klaasje

Forumguru
De prijslijst per 1 januari 2018 is gepubliceerd op de site van skoda. Ik heb getracht deze toe te voegen aan de kennisbank. Volgens mij valt de prijsverhoging mee.
Hij is iets duurder, maar er zijn wel een paar standaard opties bijgekomen die je eerst apart moest selecteren als optie.

Beste forumleden,
Ik heb een vraag over sneeuwkettingen. Daar is in het verleden al eerder over geschreven, maar ik kan dat niet zo gauw terug vinden:(. Kan iemand mij vertellen welke kettingen ik kan kopen voor 18" en 235 breed? Het gaat om de 4x4 en dan de 190pk uitvoering. En heeft een van jullie nog een goed adres hiervoor? Bedankt voor de antwoorden!
Overigens, voor iedereen EEN GOED UITEINDE MET EVENEENS EEN GOED BEGIN VAN 2018

Beste allemaal,

Heeft er al iemand ervaring met die rear Seat entertainment, ik heb de optie niet genomen, maar weet ook niet of het iets is,

Ik neem aan dat je bijvoorbeeld met een Skoda app films kan kijken via je Columbus,

Is deze optie achter inschakelbaar, of moet ik hem toch bestellen

De Ridder

Senior Member
Dat is i.m.o. een weinig toevoegende optie. Je kunt met een app de media bedienen. En, evt. muziek streamen van je mobiel naar de auto.
Het is helaas niet zo dat je een film die je in dvd speler hebt zitten kunt bekijken op je device.
Oh ja, je kunt op de app ook de navigatie zien. en evt. bestemmingen opzoeken.

YDH

Lid
Beste forumleden,
Ik heb een vraag over sneeuwkettingen. Daar is in het verleden al eerder over geschreven, maar ik kan dat niet zo gauw terug vinden:(. Kan iemand mij vertellen welke kettingen ik kan kopen voor 18" en 235 breed? Het gaat om de 4x4 en dan de 190pk uitvoering. En heeft een van jullie nog een goed adres hiervoor? Bedankt voor de antwoorden!
Overigens, voor iedereen EEN GOED UITEINDE MET EVENEENS EEN GOED BEGIN VAN 2018

Sneeuwkettingen voor een 4x4 met 190pk.. wat ben je van plan dan...? De berg recht omhoog rijden???

• Leuk
Waarderingen: Tijl
Bovenaan Onderaan