Frenk21
Forumguru
Roman gaat even te keer, en nu eens niet in positieve zin...
31 punten waar de Kodiaq slecht scoort...
Wat een chagarijnige . Ik ben het met bijna niets eens. Maar waarom een Kodiaq afkraken als je een Renault rijdt
Roman gaat even te keer, en nu eens niet in positieve zin...
31 punten waar de Kodiaq slecht scoort...
Heb je deze man ooit serieus genomen? Leuk om te kijken maar daar blijft het ook bij.Wat een chagarijnige . Ik ben het met bijna niets eens. Maar waarom een Kodiaq afkraken als je een Renault rijdt
Tsja als je alleen maar Renault kunt bekostigen dan loop je met een grote frustratie rond als je eigenlijk die Kodiaq wil hebben maar niet kunt bekostigen. En dat ga je dan afreageren..........Maar waarom een Kodiaq afkraken als je een Renault rijdt
Tsja als je alleen maar Renault kunt bekostigen dan loop je met een grote frustratie rond als je eigenlijk die Kodiaq wil hebben maar niet kunt bekostigen. En dat ga je dan afreageren..........
dan moet hij hem gauw inruilen.....Uhmm... dat is zijn eigen kodiaq
Als dat zo is, waarom koopt hij dan een auto van €40000,= als hij er niet tevreden over is. Deze man is dus inderdaad gewoon niet serieus te nemen
Wat een chagarijnige . Ik ben het met bijna niets eens. Maar waarom een Kodiaq afkraken als je een Renault rijdt
Ik vind zijn filmjes best grappig en ik hoor graag in het forum als iemand iets negatiefs ervaart. Zie het forum Kodiaq Probleempjes.Een echte Skoda rijder zeikt niet over een Skoda, en als hij er toch niet tevreden over is dan koopt hij stilzwijgend een Peugeot of een Seat ........
Afgelopen avond geconfronteerd met een ingreep van het remsysteem tijdens het achteruit inparkeren. De optie was hier al eerder benoemd maar je staat toch raar te kijken.
Hij is iets duurder, maar er zijn wel een paar standaard opties bijgekomen die je eerst apart moest selecteren als optie.De prijslijst per 1 januari 2018 is gepubliceerd op de site van skoda. Ik heb getracht deze toe te voegen aan de kennisbank. Volgens mij valt de prijsverhoging mee.
Beste forumleden,
Ik heb een vraag over sneeuwkettingen. Daar is in het verleden al eerder over geschreven, maar ik kan dat niet zo gauw terug vinden. Kan iemand mij vertellen welke kettingen ik kan kopen voor 18" en 235 breed? Het gaat om de 4x4 en dan de 190pk uitvoering. En heeft een van jullie nog een goed adres hiervoor? Bedankt voor de antwoorden!
Overigens, voor iedereen EEN GOED UITEINDE MET EVENEENS EEN GOED BEGIN VAN 2018