Kodiaq vragen en weetjes

Ik ben persoonlijk een grote voorstander van de virtual cockpit, maar ik vind het wel dubbel op icm met columbus radio, als ze nu eens de klant de keuze lieten tussen een virtual cockpit en een gewone radio maar samen dezelfde opties ben ik zeker voorstander, maar nu achteraf in bouwen vindt ik persoonlijk erover. ben zeer benieuwd wat de packs gaan zijn icm met VC

Laatst bewerkt:

Tijl

Actief lid
ok het gaat nog steeds over dezelfde duitse monteur,
ik begreep even dat jij nog iemand anders wist.
is wel leuk
hou me/ons zeker op de hoogte als je het gaat doen met wat voor, tijdens en na foto filmpjes + je bevindingen

CBreedijk

Donateur
Ik ga een afspraak maken met de beste man voor de virtual cockpit :jaja:
Zag dat forumlid @CBreedijk dat ook al heeft gedaan ;)

dat klopt, nog geen afspraak gemaakt om te in te bouwen.
maar wel al (aan)betaald (jaja ben goed van vertrouwen).

naar verluidt: 4-6 dagen levertijd op kabel en AID.

kan de "oudste" DVD kijken voorin terwijl papa alle info voor zn neus heeft.
(moet toch iets verzinnen om t te rechtvaardigen)

Nog een vraagje, daar is dit topic toch voor ;)... Zitten er standaard matten bij aflevering van de Kodiaq? Ik heb de auto toentertijd geconfigureerd via de website en kon geen matten selecteren (nu nog steeds niet). De verkoper heeft er echter ook niets overgezegd, begin nu te twijfelen of deze erbij zitten.

steege2

Senior Member
Nog een vraagje, daar is dit topic toch voor ;)... Zitten er standaard matten bij aflevering van de Kodiaq? Ik heb de auto toentertijd geconfigureerd via de website en kon geen matten selecteren (nu nog steeds niet). De verkoper heeft er echter ook niets overgezegd, begin nu te twijfelen of deze erbij zitten.

Dacht dat die onder de aflevering vallen maar weet het niet zeker...

@steege2 en @Frenk21 dan hoop ik, ga ik er gewoon vanuit dat er matten bij zitten bij aflevering. In de offerte staat wel opgenomen: Overig:Kosten rijklaar maken + Standaard Rijklaarmaakkosten á € 737,45. Daar moeten toch 4 matten vanaf kunnen...

Frenk21

Forumguru
Ik heb ook voor achter de rubber matten, tunnelmat en omkeerbare koffermat besteld. Absoluut geen spijt van.

Bovenaan Onderaan