CBreedijk
Donateur
Heb ik ook niet.Ik stel me vragen bij de personalisering.
Heb ook geen 3e personaleerbare sleutel.
Misschien daarom niet?
Heb ik ook niet.Ik stel me vragen bij de personalisering.
Die 3e sleutel is niet meer bij de Kodiaq helaas. Bij een Superb 3 was dat wél het geval als onderdeel van een een optiepakket.Heb ik ook niet.
Misschien daarom niet?
Het rare is dat ik denk dat tijdens de uitleg die we kregen in de garage ik toch bij het indrukken van de startknop 1X driver1 (of iets dergelijks) gezien heb op het display van het dashboard... alsof er toch een gebruiker bepaald werd aan de hand van de sleutel...Heb ik ook niet.
Misschien daarom niet?
Dat lukt ook mij niet met m'n 1.4 125PK niet, wellicht als de zomer komt.Als ik dan zie in Spritmonitor dat er sommigen rond de 7 liter verbruiken...
@CBreedijk zit je nieuwe cockpit er al in?
Beterschap.Vrouw griep en al week ziek op bed. En daar bovenop nog een ziek kind.
ik zou een stapelbed kopen.
Dat doet me denken aan een grapje van een buschauffeur in Oostenrijk. Die zei we hebben hier in karintie ook beren, Himberen Johannisberen Erdberen.......Dacht dat de beren nog een beetje zeldzaam waren, mede vanwege de levertijd. Tot ik vorige week richting Oostenrijk vertrok en aankwam in het wintersportdorpje Westendorf... Vele loslopende beren gespot, die volgens mij goed gedijen in de winterse omstandigheden en temperaturen. Mocht je ertussen hebben gestaan of gereden, je bent gespot
Voor al die gespotte beren hebben we een apart topicIemand van hier?