Kodiaq vragen en weetjes

JOT

Actief lid
Vandaag even door de polderweggetjes gereden aan de kanten van Ossendrecht / Huijbergen . Alles op sport en gaan met de beer. Ik moet zeggen voor een SUV (natuurlijk alles op sport )heb ik zeer agressief / sportief kunnen rijden. Ik ken de polderweggetjes wel bijna van buiten door de vele fietstrainingen, maar toch moet ik zeggen dat de beer me vandaag weer aangenaam verrast heeft. Een andere kant leren kennen van de kodiaq. Ik heb geen idee hoe hij voelt zonder het DCC op sport en dan stevig en kort bochtenwerk.

Japanese Power

Donateur
Geeft niet @MaxN Ik zie soms ook door de beren het bos niet meer op dit forum hoor ;)
Maar dan is er altijd weer een behulpzaam medeforumlid om me daarop te wijzen.

• Leuk
Waarderingen: MaxN

VanBokhoven

Senior Member
Was even benieuwd of er al meer duidelijkheid is over de kosten voor de verlenging van het online entertainment pakket aangezien dit voor 1 jaar inbegrepen is. Aangezien ik in Mei 1 jaar rond rijd in de beer wordt dit relevant. Via skoda-connect ingelogd en daar was het mogelijk om wederom voor 1 jaar te verlengen. De kosten vallen mee; € 70,-

VanBokhoven

Senior Member
Zeker, ik stuur wekelijks eindbestemmingen naar mijn navigatiesysteem en de realtime traffic bevalt erg goed. Bij mijn vorige BMW heb ik ook altijd bijbetaald voor dit soort diensten.

CBreedijk

Donateur
En @CBreedijk hoe bevalt je virtual cockpit?

Ik ben er heel wijs mee.
Moet nog wel software update draaien voor Columbus (om navi beeld in AID te krijgen)

Verder werkt alles en ziet t er top uit.
Nog geen foto’s of filmpjes.
T duurde langer dan verwacht. En hadden smiddags nog een gezinsafspraak. Dus bijna volgas naar huis om een echtscheiding te voorkomen ;)

Foto’s volgen zsm. Maar ze gaan eerst naar @Corné privé ;)

Facedown

Nieuw lid
Is er nu verschil tussen de Mijn Skoda app en de Skoda Connect app? De laatste werkt nu bij mij maar bij de eerste wil de registratie niet lukken.

RoyV1982

Forumguru
Weet iemand toevallig of het moeilijk is om het frame van de grille te vervangen?

Ik zou deze eventueel wel willen vervangen voor de zwarte “monte carlo” versie van superskoda..

Idem voor de logo’s.

Mocht er iemand ervaring mee hebben dan hoor ik het graag.

Frenk21

Forumguru
Vervangen op zich lijkt mij niet moeilijk, maar als je een camera hebt zal deze waarschijnlijk opnieuw gecallibreerd moeten worden

waaltje

Senior Member
Ik ben er heel wijs mee.
Moet nog wel software update draaien voor Columbus (om navi beeld in AID te krijgen)

Verder werkt alles en ziet t er top uit.
Nog geen foto’s of filmpjes.
T duurde langer dan verwacht. En hadden smiddags nog een gezinsafspraak. Dus bijna volgas naar huis om een echtscheiding te voorkomen ;)

Foto’s volgen zsm. Maar ze gaan eerst naar @Corné privé ;)

kan niet wachten!:nailbiting: :cool:

CBreedijk

Donateur
Weet iemand toevallig of het moeilijk is om het frame van de grille te vervangen?

Is te vervangen. T schijnt dat de reguliere manier is om de bumper te verwijderen en dan moet er daarna idd gecalibrereerd worden.

Op Duitse FB pagina heeft iemand aangegeven dat t ook kan zonder demontage. Echter de chromen rand is dan niet te hergebruiken.

Ik kan m niet vinden bij SuperSkoda.
Heb je link?

Laatst bewerkt:

Facedown

Nieuw lid
Bij mij blijft blind spot detection niet aan staan. Ik moet hem aan het begin van elke rit weer aan zetten, en straks stond hij zelfs halverwege de rit weer uit. Iemand weet hoe dat zit? Ik heb hem zowel via de Columbus als het maxidot aan zien staan.

Frenk21

Forumguru
@Facedown, bij mij blijft hij gewoon aan staan, behalve als ik er een aanhanger of fietsendrager achter heb. Dan schakelt hij deze uit en moet ik hem opnieuw aanzetten

Bovenaan Onderaan