Hallo, ik heb een vraagje over de computer van mijn Kodiaq. Het is een Ambition Business uitvoering met een 8" Amundsen systeem.
Een van de opties is CAR waarbij je dan ook de rijgegevens (afstand, rijtijd, gemiddeld verbruik etc etc) kunt zien. Daarbij zijn drie opties:
-sinds lange tijd
-sinds tanken
-sinds start
De optie sinds lange tijd liet altijd heel mooi de gegevens zien vanaf het moment dat de auto nieuw afgeleverd werd. Gisteren zag ik ineens dat de gegevens bij deze stand gereset waren. Althans alles was weer vanaf nul begonnen met tellen. Ik weet niet wanneer dat gebeurd is (zelf heb ik er helemaal niets aan gedaan), maar het moet ongeveer vanaf de stand 6500km gebeurd zijn. Dat vind ik heel jammer.
Intussen heb ik al van alles geprobeerd en gezocht. Maar ik vind nergens een optie om de gegevens weer vanaf het begin te laten zien. Hebben jullie dit ook ooit meegemaakt? Heeft deze optie maar een bepaald maximaal geheugen en wordt het dan automatisch gereset? Kan dat handmatig? Hoe kan het gebeurd zijn (onder het rijden) als ik niets aangeraakt heb?
Het liefste zou ik op deze stand de rijgegevens blijven zien vanaf het moment dat de auto nieuw was. Zou dat op de een of andere manier nog terug te krijgen zijn?