CDK
Forumguru
Zijn die ramen extra verduisterd of is dit standaard?
Standaard verduistering met daaroverheen nog tintfolie
Zijn die ramen extra verduisterd of is dit standaard?
Standaard verduistering met daaroverheen nog tintfolie
Vandaag de Kodiaq precies 1 jaar in bezit:
- 32.000 km gereden
- 1 lekke band
- koelvloeistofslang door een steenmarter voorzien van wat gaten
- een Skoda app welke niet meer werkt
Maar heel tevreden over mijn eerste Skoda.
Even een weetje
Voor degenen die graag een gevulde wielkast hebben en aftermarket velgen willen aanschaffen weet ik de perfecte maat
...............................
Zo te zien aan de foto's wonen wij enkele honderden meters van elkaar vandaan. Het wordt erg mooi in Zwijndrecht met al die Kodiaqs
Heb jij dan die mooie grijze kodiaq die ik van de week bij basic fit zag staan?
In het dorp tegen Zwijndrecht aan rijden er momenteel minimaal 6 rond...
Mensen met een goede smaak dusmet wellicht een oververtegenwoordiging in Zwijndrecht en Ambacht
Even een weetje
Voor degenen die graag een gevulde wielkast hebben en aftermarket velgen willen aanschaffen weet ik de perfecte maat
Neem minstens 20”
Breedte 9J en ET 25
Leg daar banden omheen met de originele hoogte breedte verhouding zoals onder de Sportline, namelijk 235/45 R20 en dat ziet er dan vervolgens zo uit.
(Velgen zijn ter illustratie en het moet je smaak zijn, binnenkort staan deze overigens in de bazaar.)
Bekijk bijlage 67575
Bekijk bijlage 67576
Bekijk bijlage 67577
Bekijk bijlage 67578
Leuk voorval. Eén van mijn kinderen komt gisteren thuis: pa, ik heb nu een mooie Kodiaq gezien met prachtige dikke velgen; ik heb er een foto van gemaakt. Blijkt het jouw auto te zijn die mooi op de stoep stond te stralen. Complimenten!!
In België is de online configurator al geupdate met de nieuwe 1.5TSI motoren.
Oplossing is simpel: kopen die hapEén van mijn kinderen komt gisteren thuis: pa, ik heb nu een mooie Kodiaq gezien met prachtige dikke velgen; ik heb er een foto van gemaakt.
In België is de online configurator al geupdate met de nieuwe 1.5TSI motoren.
Bekijk bijlage 67817
En de Virtual Cockpit.
Bekijk bijlage 67819