Kan best, met 130 er voorbij, gemiddelde truck rijdt 80, hou je 50KM over, dan kun je best een voorsprongetje maken om even verder op een P te stoppen voor een pica...met 130
Kan best, met 130 er voorbij, gemiddelde truck rijdt 80, hou je 50KM over, dan kun je best een voorsprongetje maken om even verder op een P te stoppen voor een pica.
Maar ik geloof je wel hoor
Ik mis een brilhouder voor mijn zonnebril. Volgens mij heb ik de bediening van het pano-dak op de plek waar het zou moeten zitten, of zie ik een vakje over het hoofd?
Is er wellicht een brilhouder te verkrijgen die in plaats van de handgreep boven portier aan bestuurderszijde geplaatst kan worden? (volgens mij heb ik dat bij een ander merk wel eens gezien)
Na de eerste 1000 km, super tevreden over alles, man wat een toffe auto, maar 1 opmerking, bij bestelling stond er in de showroom een kodiaq met Canton, en 1 zonder canton, ik heb getwijfeld om canton te kiezen er vanuit gaande dat het mooier klinkt dan de standaard met de columbus, de verkoper heeft mij laten testen en vertelde mij dat er weinig verschil tussen zit met het gevolg dat ik het dan maar niet gekozen heb.
Ik heb daarna 7 Maanden in een full option octavia 3 gereden met ook een columbus zonder canton. Super geluid , mooie diepe bass.
Nu met de kodiaq vindt ik dat de bass niet diep maar is eerder hol of blikkerig is. Het klinkt mooi hoor maar niet beter dan de octavia.
Hoe ervaren jullie het geluid.
Misschien dat ik een subwoofer koop voor onder de zetel is dat mss een optie.
Voor zover ik tot nu toe op dit forum heb gelezen, kan dat gewoon niet.Ps: heeft er nog niemand iets te lezen gekregen of er mogelijkheid zou zijn om de "active" in active cruise control op/af te zetten (via herprogrammering of update)
Voor zover ik tot nu toe op dit forum heb gelezen, kan dat gewoon niet.
De enige oplossing tegen ongewenst inhouden is dan: overrulen met het gaspedaal...
Zijn er meer mensen die geen verbinding meer met de auto hebben via skoda connect app?