CDK
Forumguru
Als je verder had gelezen had je deze vraag niet meer hoeven stellen. Het antwoord staat boven je eigen stukje tekstWaar haal je dat nou ineens vandaan?
Als je verder had gelezen had je deze vraag niet meer hoeven stellen. Het antwoord staat boven je eigen stukje tekstWaar haal je dat nou ineens vandaan?
Hij herkent zelf de situatie. Vak parkeren of file parkeren. Je hoeft dus niet nog eens op de knop te drukken. Bij de oudere modellen was dit wel zo.Als de parkeer assistent aan staat en ik nogmaals op die knop druk (waar ter @steege2 van zegt dat ie dan wisselt tussen parkeer modii) schakelt bij mij de parkeer assistent weer uit.
Dat zou ik nou juist niét willen. Achteruit inparkeren in een dwars vak is veiliger én vraagt minder manoevreerruimte; dat geldt allebei zowel bij het inparkeren als bij het weer wegrijden. En je bent ook sneller weer weg - reden waarom achteruit inparkeren de voorgeschreven standaard is in de hele (petro)chemische industrie.Of je wilt vooruit inparkeren ipv achteruit.
Herkenbaar, ik kom al jaren bij Falck en daar is het ook niet anders.En je bent ook sneller weer weg - reden waarom achteruit inparkeren de voorgeschreven standaard is in de hele (petro)chemische industrie.
Bijzonder dat jij hem tegen bent gekomen, omdat er een paar uur geleden ook een foto van is gepost .Tijdens een korte break in Duitsland, Munstertal, kwam ik op de camping deze kikkergroene Kodiaq tegen. Netjes voorzien van car wrapping. Bijzonder detail is het benzineklepje.
@Japanese Power ik kan je zeggen dat 'ie in het echt, echt gifgroen is. De auto heb ik 1e week mei gespot (er zat dus wat vertraging in mijn post )Bijzonder dat jij hem tegen bent gekomen, omdat er een paar uur geleden ook een foto van is gepost .
Wel mooi detail, die beer op de tankdop. Iets voor jou @Corné de Kluijver?
Kleur groen is wel rustiger dan op de andere geposte foto, daar istie echt gifgroen.