Op blz 54 staat de personalisatie uitgelegd. Functies hangen samen met versie van de navigatie en natuurlijk met de andere opties, als je geen el. Verstelbare stoel hebt kun je deze natuurlijk niet programmeren.
Overzicht van enkele gepersonaliseerde functies Lees en bekijk eerst op bladzijde 53. Rijmodus - laatst gekozen modus, modusinstelling Individual. Instelling van de elektrisch instelbare bestuurdersstoel. Buitenspiegelverstelling. Hulpsystemen - rijstrookhulp (Lane Assist), inparkeerhulp (ParkPilot). Licht - sfeerverlichting, comfortknipperen, COMING HOME / LEAVING HOME. Climatronic - temperatuur in de afzonderlijke bereiken, aanjagertoerental,circulatiefunctie. Infotainment-instellingen - helderheidsniveau van het beeldscherm, toetsen-toewijzing. Radio - klankinstellingen, zendersortering. Media - willekeurige weergave/titelherhaling, gekozen videoformaat. Spraakbediening - akoestische signalen. Navigatie - thuisadres, alternatieve routes, aanbevolen routes, herinneringaan brandstofgebrekLet opDe omvang van de gepersonaliseerde functies is afhankelijk van het infotain- menttype.
Personalisatie wordt in NL niet meer geleverd op de Kodiaq. Staat wel nog steeds in brochure en handleiding. Je kan e.e.a. wel aanzetten met VCDS of OBDeleven. Natuurlijk krijg je er dan geen 3e sleutel bij .
Heb dit zelf gedaan. Werkt perfect.
Deel je dat lijstje even a.u.b.? Eind deze maand zou het aan mij zijn en dat kan wel eens handig zijn! :-)Hopelijk wordt mijn Kodiaq eind deze maand geleverd. Zal eens extra goed opletten hoeveel sleutels ik krijg. Er ligt al een checklistje klaar nav alle topics op het forum.
even een vraagje, wij hebben een Sportline besteld in het zwart maar twijfelen nu voor het kleur staalgrijs.
Maar staalgrijs is blijkbaar geen metalic lak maar gewone lak. Wat denken jullie omtrent kwaliteit en krasvastigheid.
iemand ervaring daarmee?
Ik heb ook een leasebak. En die wordt niet anders behandeld dan de privé auto van de vrouw, dus ik kan me daar helemaal niets bij voorstellen. Zo’n van-hij-is-toch-maar-van-de-baas-dus-aftrappen-maar-mentaliteitMaar goed, ik heb een leasebak en heb de €50k niet zelf hoeven te betalen. Kan me voorstellen dat je anders met je auto om gaat als dat wel het geval is.
Unilak heeft bij VAG ook gewoon een blanke laklaag en er zitten geen laagjes extra op of zo. Het zijn gewoon extra "metaaldeeltjes" die eenvoudig verwoord door harsen aan de verf toegevoegd worden maar dat zal @s-line veel beter kunnen uitleggenmetallic heeft altijd een laagje extra waardoor je krassen minder snel ziet dan in uni lak.
Is een algemeen gegeven. Maar veel door de wasstraat staat vaak gelijk aan krasstraat.
Ik spuit met hoge druk af en dan met de hand en de juiste middelen de nabehandeling.
Kost wat meer tijd maar is wel het behoud van je lak.
Je lijkt wel een deskundige, ik heb er niets meer aan toe te voegen.Unilak heeft bij VAG ook gewoon een blanke laklaag en er zitten geen laagjes extra op of zo. Het zijn gewoon extra "metaaldeeltjes" die eenvoudig verwoord door harsen aan de verf toegevoegd worden maar dat zal @s-line veel beter kunnen uitleggen
Heeft iemand al dakdragers van Thule type Wingbar Evo gemonteerd? Thule geeft aan dat de Wingbar 127 cm moet zijn, maar die steken heel ver uit. Op het Duitse forum heeft iemand de oude 961 Wingbar van 118 cm gebruikt en deze passen ook goed en steken veel minder over. Maar waarom zou Thule toch de 127 adviseren?
Ik zal morgen foto maken.