907
Senior Member
@JOT in de link is te zien of TSA aan staat bij het op contact zetten van de auto, ook bij mij alleen na een bezoek Antera.
VCDS mogelijkheden Kodiaq
VCDS mogelijkheden Kodiaq
Misschien dat mijn verwachtingen te hoog waren maar na het lezen van verschillende andere reacties toch de volgende vraag over ‘lane assist’:
Ik heb beide opties aan staan in de infotainment ( lane en adaptief) maar toch heb ik vaak het gevoel dat de auto de ene keer dichter tegen de linker lijn aan zit en anders
Het zelfde heb ik met de ‘adaptive light assist’ waar ik op YouTube animaties zag dat het groot licht alleen gedeeltelijk gedimd word voor tegenligger. Maar ik zie alleen maar dat het groot licht bij eerste teken van tegenliggers volledig uit gaat en daarna weer aan. Natuurlijk werkt dat ook maar is toch minder ‘high-tech’ dan wat ik zie op de filmpjes
De kodiaq is twee centimeter langer dan de Octavia (die ik nu heb). Daarmee heb ik nooit problemen met parkeren. Maar ik vertrouw wel volledig op mijn parkeersensoren.Hallo allemaal,
Ik sta op het punt om een Kodiaq (of Karoq) te bestellen.
Ik zou gaan voor de 1.5 TSI (m) quasi full-option.
Ik moet hem echter voornamelijk gebruiken in een stadsomgeving (Antwerpen en randgemeenten).
Wat zijn jullie ervaringen met de Kodiaq in de stad? Vinden jullie met zijn lengte makkelijk parkeerplek?
Werken de parkeerhulpsystemen goed?
Is de Park Assist een toegevoegde waarde?
Mijn voorkeur gaat uit naar de Kodiaq, omdat ik deze mooier en comfortabeler vind (Karoq is echt hard afgeveerd), maar gebruiksgemak is ook wel een bepalende factor.
De lengte is niet echt een probleem, de breedte merk ik nog wel eens als lastig in de wat oudere parkeergarages.