Was dat de dealer Heron ?Dank je - de dealer mailde net dat dit niet mogelijk is...
Was dat de dealer Heron ?
Goh, een subwoofer is inderdaad vaak grotendeels klankkast eigenlijk. Zoals je kan zien is die in de Kodiaq inderdaad aan de kleine kant, dus je auto gaat er niet van stuiteren, maar heeft gooft toch wat extra's.Foto's zal je toch best mogen geloven in dit geval denk ik. Maar in het reservewiel, grappig dat daar dan voldoende plaats is. Bij m'n Octavia zit links in de bagageruimte een soort zwarte doos waar die subwoofer in zit. Dat is nog best een flink groot ding, past nooit in het reservewiel. Vermoedelijk is zo'n subwoofer dan toch kleiner dan ik dacht, en zit er nog redelijk wat loze ruimte in die doos bij mij ...
Op mijn Octavia (2014) moet ik het via spraak aansturing uit en aan zetten. Wellicht helpt jou dat ook.Heeft iemand een idee wat ik het beste kan doen met een eigenwijze navigatie (Amundsen) in mijn Kodiaq (Ambition Business)?
Zowat iedere ochtend moet ik het commentaar/meldingen van de navigatie uit zetten. Vervolgens staat de volgende dag het commentaar toch weer aan op een heel kleine geluidssterkte. Zo zacht dat je het bijna niet hoort. Maar de radio gaat wel telkens zachter als er een melding komt en dat is heel irritant. Ik wil gewoon helemaal geen commentaar van de navigatie horen. En dat niet iedere dag opnieuw in hoeven stellen.
Ik heb al eens eerder gehad dat een instelling in de navigatie plots verdwenen was. Alsof de auto soms zelf met Skoda gaat communiceren en er dan instellingen aangepast worden. Maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen.
Dus ik heb nu in feite maar halve LED-verlichting, die door zijwaartse plaatsing ook nog eens niet echt handig zichtbaar is voor de achterliggers.
Dus ik heb nu in feite maar halve LED-verlichting, die door zijwaartse plaatsing ook nog eens niet echt handig zichtbaar is voor de achterliggers.
Vandaag bericht gehad van Emuk. De Emuk spiegels voor de spiegels met camera zijn vanaf wk 6 bestelbaar.Bedankt CBreedijk en Frenk21. Ik ben er nu ook achter dat er 2 typen spiegels zijn.
De Emuk spiegel die ik nodig heb (ivm. camera) is in ontwikkeling en zal binnenkort op
de markt komen.
Frenk, ik heb gisteren al dat bericht gekregen , ik heb waarschijnlijk een kortere lijn. Ik wilde dit vanavond met jullie delen, maar nu was jij sneller. Bedankt. Overigens jammer dat week 6 precies valt in de wintersportvakantie, waar wij met de caravan naar toe gaan. Dus van de zomer pas op pad met de juiste spiegelsVandaag bericht gehad van Emuk. De Emuk spiegels voor de spiegels met camera zijn vanaf wk 6 bestelbaar.