Emporionelis
Forumguru
Dank voor de info, het laatste is helaas niet meer mogelijk als je Kodiaq nog moet krijgen.. het is blijkbaar vervangen door een reflector
Laatst bewerkt door een moderator:
Antera, ik heb dit nooit voor elkaar gekregen. Ik zou verwachten dat de sleutel de laatste zitpositie onthoudt. Kort dit anders ingesteld worden?Dit gebeurd vanzelf door met de sleutel de deur te openen en in te stellen. Doe je de deur open met de andere sleutel dan die instellingen doen van de stoel. Dan zou dit dat moeten oppakken.
Heb je in je menu personalisatie staan dan kan je ook alle andere instellingen op slaan in de sleutel. Heb je dit niet en heb je wel de mib2 dan kan dit geprogrammeerd worden
?Tsja Tapatalk overheerst je telefoon en die zorgt er weer voor dat je wagen niet luisterd....
Kan je negeren, zo’n opmerking.
Kan je negeren, zo’n opmerking.
Antera, ik heb dit nooit voor elkaar gekregen. Ik zou verwachten dat de sleutel de laatste zitpositie onthoudt. Kort dit anders ingesteld worden?
Personalisatie geactiveerd door jou. Heb 2 rijders profielen en deze middels het menu gelinkt aan de desbetreffende sleutel. Radio doet de switch wel, stoel blijft gewoon staan in de laatste positie van de andere sleutel.
Antera, ik heb dit nooit voor elkaar gekregen. Ik zou verwachten dat de sleutel de laatste zitpositie onthoudt. Kort dit anders ingesteld worden?
Personalisatie geactiveerd door jou. Heb 2 rijders profielen en deze middels het menu gelinkt aan de desbetreffende sleutel. Radio doet de switch wel, stoel blijft gewoon staan in de laatste positie van de andere sleutel.
Dat had ik gedaan. Auto open, stoel op geheugen positie 2 zetten. Contact uit. Op slot. Openen met andere sleutel en hij blijft op positie 2 staan ipv 1. Meerdere keren geprobeerd met de 2 sleutels, maar geen resultaat.Wel na het instellen de auto met de sleutel op slot doen volgens mij, anders onthoudt die t niet.